  • 11. Data: 2010-11-11 18:15:14
    Temat: Re: z innej beczki ;-)
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > O kimś zapomniałem?
    To ja jeszcze:
    Fox (czyscioch :-) ) Audi RS6/S6 ech mam skleroze :-) z DC
    Elvis i Przemek z poludnia PL ale oni chyba nie czytaja juz PMSu
    Waldek G ale on czyta PMS za granicami
    PrzemekV - Ferrari/S-Max/BMW i cos tam jeszcze - DC
    Ewa z Karkowa ale nie wiem czy juz ma auto
    Jurand Kraków - ostatnio granatowa Foka
    Jest jeszcze oklejone Punto w Katowicach i Myslowicach, Szara Omega
    kombi na saskich blachach(ale nie odpowiada na pozdrowienia), w
    czestochowie ustrzelilem ostatnio Bore i jakias cytryne C15 na obcych
    blachach w Jaworznie
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-11-11 18:17:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 18:15, Gabriel 'wilk' pisze:

> [...]
    > kombi na saskich blachach(ale nie odpowiada na pozdrowienia), w
    > czestochowie ustrzelilem ostatnio Bore i jakias cytryne C15 na obcych

    A o Berlingo Adama to już nikt nie pamięta? I o Ścierce?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-11-11 19:26:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    Poznań:
    Przynajmniej kilka osób (np. Bori, Forr, ja).

  • 14. Data: 2010-11-11 21:00:03
    Od: MrJiNks <m...@b...com>

    > Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo od dłuższego czasu nie widziałem
    > nikogo...
    >
    > ?

    Ja śmigam - lubelskie - Fabia;), dodatkowo druga naklejka to Buka z
    muminków ;d.

    JiNx

  • 15. Data: 2010-11-11 21:34:47
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Ja śmigam - lubelskie - Fabia;), dodatkowo druga naklejka to Buka z
    > muminków ;d.

    o matko myslałem że na środkowym dzikim wschodzie tylko ja :)
    Dodge Journey złoty - Chełm, Lublin i okolice
    pzdr
    GL

  • 16. Data: 2010-11-11 21:59:11
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-11 18:15, Gabriel 'wilk' pisze:

    > PrzemekV - Ferrari/S-Max/BMW i cos tam jeszcze - DC

    To o MX-5 marthena pamiętałeś a Przemkowa to "coś tam jeszcze"? ;)

  • 17. Data: 2010-11-11 22:03:34
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 11 Lis, 12:19, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > Kto jeszcze je dzi z naklejk , bo od d u szego czasu nie widzia em nikogo...
    >
    > ?

    Ja - niestety bez, bo nie udalo sie zadnej przygarnac. Moge prosic o
    wyslanie ze dwoch sztuk? :)

    Z widywanych - czarny XM pod Buma w Krakowie, niestety nie wiem, czy
    czytuje/pisuje.

    pozdr
    AA

  • 18. Data: 2010-11-11 22:45:49
    Od: "Zaku" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo od dłuższego czasu nie widziałem
    > nikogo...

    Ja też :) Opole, Częstochowa, czasem Wrocław

    pozdr Zaku
    Fiesta '10

  • 19. Data: 2010-11-12 07:58:12
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo od dłuższego czasu nie widziałem
    > nikogo...

    Ja dwa razy widziałem, a jeżdżę jakoś od roku z naklejką.
    Raz widziałem szybko oddalającą się czarną Vectrę, a drugi
    raz ciemne mondeo Elmera, który mnie dobrze strąbił. :)

    Sam poruszam się obklejoną (białymi napisami i żółtym znaczkiem
    PMS) niebieską Pandą. Głównie po Warszawie, raczej po lewej
    stronie Wisły. Jeszcze dość często bywam w okolicach Izabelina,
    Babic i Ożarowa. Czasami: Gdańsk, Poznań, Wrocław, Kraków,
    Bydgoszcz, Bielsko-Biała. Więc się specjalnie nie chowam. :)
    Nie mówiąc, że autko zwykle stoi na Żeromskiego i widać je
    z daleka. ;)

    PS. Zdecydowanie więcej szczęścia mam do forumowiczów
    z mazdaspeed.pl. W DC ich spotykam często. Ostatnio nawet
    spotkałem opodkładkowanego xedosa we Wrocławiu, a byłem
    tam dosłownie chwilę. Może za mało tych oklejonych
    PMSowców jeździ? ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 20. Data: 2010-11-12 08:21:00
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Ode mnie:
    Biale Polo coupe '94, EWE **** - w Nysie, w Wieruszowie, czasem Wrocek
    Moje byle auto. Smiga tym brat, ale kuma o co biega z naklejka.

    Buma E36 granatowe kombi EWE **** + mikro naklejka - Gliwice - Mikołów -
    Wieruszów - czasem Wrocek.

    PS - Slunsk - ma ktos duze naklejki na zbyciu? tak 3 sztuki? Moze jakiś spot w
    SGL zmajstrujemy?
    Albo bede we Wro niedlugo to sie do Marcina usmiechne ;)

    Radarro