  • Data: 2019-06-11 16:34:58
    Temat: Re: z cyklu durne pomysły - podłączenie pralki do gorącej wody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8e3477e7-9adc-486c-8694-2cfa85850034@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 11 czerwca 2019 22:14:15 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    >Jak to wygląda w rzeczywistości?

    W rzeczywistosci to nie wiem, ale chwala sie, ze sprawnosc turbin
    osiaga np 98% ... sprawnosci maszyny Carnota, wiec chyba calkiem
    dobrze im wychodzi ...

    Nadal temperatura chlodnicy jest istotna, bo od niej zalezy ta
    sprawnosc maszyny Carnota.

    https://elbelchatow.pgegiek.pl/Technika-i-technologi
    a/Blok-energetyczny-858-MW/Turbina-DKY5-6N41B

    Tu cos pisza o 7 upustach

    J.