  • 251. Data: 2011-09-30 21:38:46
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 21:26, Pa_blo pisze:

    > Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    > Bedzie musial teraz jezdzic bitym...

    aj tam aj tam

  • 252. Data: 2011-09-30 21:39:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 21:38, Pa_blo pisze:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup

    > "Film zostal usuniety przez uzytkowanika "
    >
    > Chyba wstydzi sie swoich wyczynow...

    oczywiście. i bardzo żałuje :D

  • 253. Data: 2011-09-30 21:42:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Hello ToMasz,
    >
    > Friday, September 30, 2011, 7:36:54 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > 86.4km/h

    > 64.8km/h

    > Że co?
    >
    > [...]
    SORY!!!!!! żle policzyłem!!! tak to jest jak sie olewa kalkulator.
    No to ponawiam prośbę. zmierzcie,nawet krokami jaka jest odległośc
    pomiędzy latarniami na filmie, i słupkami na przejściu dla pieszych
    ToMasz

    PS
    Oczywiście, w świetle poprawionych obliczeń to co napisałem 2 posty
    wcześniej - jest bzdurą.
    PRzepraszam

  • 254. Data: 2011-09-30 21:45:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Powiedział że głowa boli? Powiedział. Więc możliwe że boli naprawdę.
    > Zawroty głowy? Mogą pojawić się i kilka dni później. Sam miałem kiedyś
    > poważny wypadek i sam dostałem takie rady (od prawnika) żeby iść do
    > szpitala niech się wszystko wyklaruje, do tego wspomniał że wstrząśnienie
    > pnia mózgu jest praktycznie nie do zbadania czy jest faktycznie czy
    > symulowane, do tego dość mocny dzwon to prawie pewny jakiś poważniejszy
    > uraz niż szok... U mnie skończyło się na przeziębieniu...

    Wszyscy dobrze wiedza, lacznie z Toba, do czego namawiales go.
    Kogo tu probujesz balamucic?

  • 255. Data: 2011-09-30 21:47:49
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    megrims wrote:

    > Mercedes tak nieszczególnie mi się podoba. Fakt: CL to jedyny,
    > który na serio mi się podoba. Miałem kiedyś przez 2 lata.
    > Wygodne i nic do zarzucenia. C? To wole A4 E? To wole
    > BMW5 lub A6. S? To wole A8 lub BMW7. GLK? Pomyłka. Wole X3.
    > ML? To pomyłka całkowita. Najgorsze auto w tej klasie.

    SLS? :D

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 256. Data: 2011-09-30 21:52:06
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Dobrze, że w okolicy nie było żadnego motocykla - zaraz by się sępy
    > rzuciły, że wina motocyklisty ;-/

    Alez on sie zachowywal dokladnie tak jak motocyklista...

    --
    Picasso

  • 257. Data: 2011-09-30 21:52:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-30, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > z jednej strony - byłoby to uczciwe - w końcu sam własciciel filmiku go
    > udostępnił. Z drugiej strony nie widze najmniejszej potrzeby wtrącania sie w
    > czyjeś sprawy.

    Z trzeciej (IMO) dobrze by było, żeby w tak dyskusyjnej sprawie decyzje
    podjął sąd, a nie nie policjant z drogówki. Nie każdy z nich jest
    orłem... Pamiętaj, że jakby to nie był drugi merol tylko jakaś panda z
    pasażerem to by trupa wyciągali.

    > Niestety w PL często ludzie wpierdalają sie wlasnie w nieswoje sprawy ... i
    > często w momencie kiedy nie ma ku temu najmniejszych powodów (a jak jest w
    > tym przypadku, niech każdy oceni wg wlasnego sumienia)

    Ja odnoszę wrażenie, że jest odwrotnie: ludzie za często olewają jeśli
    jakaś sprawa ich bezpośrednio nie dotyczy. I nie mam na myśli wzywania
    służb za każdym razem jak ktoś na osiedlowej uliczce zatrzyma się w
    niedozwolonym miejscu (nieutrudniając nikomu życia), bo chce kupić
    cztery bułki na śniadanie; raczej zwrócenie uwagi sąsiadowi, żeby jednak
    prosto zaparkował, a nie jednym kołem na trawniku. Czy też przykład z
    innej beczki: kolesiowi padł samochód na warszawskim moście Grota, koło
    16:30, w stronę wschodnią. Korek jak jasna cholera do kwadratu (korki
    tam są codziennie), oczywiście nikt się nie zatrzymał, żeby pomóc.
    Zatrzymałem się, zaczęliśmy spinać hol... i jakiś idiota kompletny
    zaczął mnie opieprzać przez okno, że się bawimy zamiast zjechać na
    bok(!)... (kolesia sholowałem do miejsca gdzie mógł poczekać na lawetę bez
    blokowania ruchu)

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 258. Data: 2011-09-30 22:01:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-30, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Jak to my?
    > Nie przypominam sobie, żebym mu wlewał paliwo na ten przejazd po
    > Niestachowskiej, więc chyba sam za nie zapłacił.

    Składkę OC ktoś Ci funduje?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 259. Data: 2011-09-30 22:27:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > A hel? Zapomnialeś o helu! Opadającym w mankiety.

    Ja myślę, że to N_20, który spowodował w aucie niekontrolowane
    przyspieszenie.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 260. Data: 2011-09-30 22:33:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:52:46 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
    > Z trzeciej (IMO) dobrze by było, żeby w tak dyskusyjnej sprawie decyzje
    > podjął sąd, a nie nie policjant z drogówki. Nie każdy z nich jest
    > orłem...

    Kazdy ma prawo sie nie zgodzic z orzeczeniem i mandatu nie przyjac.

    > Pamiętaj, że jakby to nie był drugi merol tylko jakaś panda z
    > pasażerem to by trupa wyciągali.

    Watpie. Nie ma zdjec samochodow, ale jakos malo rozbite. Predkosc zderzenia
    nie byla zbyt duza.

    J.