  • 241. Data: 2011-09-30 20:36:22
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 20:20, J.F. pisze:

    > No, troche bym polemizowal, ale mniejsza o to - nakrecil i drugi film,
    > zapierdala bez rozsadku, a potem my za to placimy.
    > I jak tu nie kapowac ? :-)

    kapować kapować..

  • 242. Data: 2011-09-30 20:51:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 20:34, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A to umowa standardowa, czy jakaś wydziwiona?
    > Bo jeśli to standard to niezły wałek jest, będziesz dobrze ze 100 tys w
    > plecy pewnie?

    pieniądze nie są najważniejsze. Liczy się jeszcze złoto
    i nieruchomości ;)

    Nie podaruje leasingowi tyle kasy. Coś wymyślę, może auto
    dla żony. Ale zobacz: w Leasingu będzie już ca 160 kpln
    na wpłatę na następne auto. W MB Leasing o ile dobrze
    pamiętam wpłata początkowa to od 25 do 40% wartości.

    Czyli mamy budżet od 400 do 640 kpln :D

    No to można już o nowym CL 500 pomyśleć. Auto dla
    kapeluszników. Na pewno żadnego 6.3 AMG.

    Jednym słowem jak się sprawa wyjaśni w kierunku szkody
    całkowitej to zrobimy wątek:

    "Jakie auto dla megrims'a za 400-640 kpln"
    albo
    "Jaka zabawka dla megrims'a za 400-640 kpln"

    ROTFL

    Mercedes tak nieszczególnie mi się podoba. Fakt: CL to jedyny,
    który na serio mi się podoba. Miałem kiedyś przez 2 lata.
    Wygodne i nic do zarzucenia. C? To wole A4 E? To wole
    BMW5 lub A6. S? To wole A8 lub BMW7. GLK? Pomyłka. Wole X3.
    ML? To pomyłka całkowita. Najgorsze auto w tej klasie.

    > Nie chciej, kup coś fajniejszego, to się chętnie dam zaprosić na
    > przewózkę dajmy na to Porschawką. ;-)

    Jest to jakiś pomysł. GT3RS albo GT2

  • 243. Data: 2011-09-30 20:56:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 20:31, Cavallino pisze:

    > Nie tak mało, dali ponad 2 koła za 10 masażyków pleców i karku. ;-)

    A masażyk z happy endem (z niespodzianką) czy bez? :D

  • 244. Data: 2011-09-30 21:13:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 00:23:42 +0200, megrims napisał(a):
    > Co by zamknąć temat:
    > - filmu już nie ma

    Jest. A moze cache ..

    > - wina kierowcy w srebrnej C klasie

    Nie bylo orzeczenia SN, to sie nie liczy :-)

    > - nie było wypadku tylko kolizja

    To tylko milicyjny zargon.

    > A co będzie z leasingiem? to jeszcze nie wiem

    Poprosimy o info.

    J.

  • 245. Data: 2011-09-30 21:16:05
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-30 21:13, J.F. pisze:

    > Jest. A moze cache ..

    > Nie bylo orzeczenia SN, to sie nie liczy :-)

    > To tylko milicyjny zargon.

    W przepisach jest coś takiego :P Jak nie ma stałych uszkodzeń ciała tj
    utrzymujących się pow 7 dni to nie wypadek ;P Czy jakoś tak.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 246. Data: 2011-09-30 21:22:04
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    ererer w <news:j6524j$45p$1@news.onet.pl>:

    > Średnia prędkość, nie wiem jaka była w momencie rozpoczęcia hamowania i
    > nie wiem jak skuteczne były hamulce.
    [...]
    > Teraz obejrzałem klatka po klatce, a nie na oko przez YT:
    > Odległość mierzona na geoportal.gov.pl ~= 45 m
    > pierwsza klatka, w której nie widać pasów w 01.001s
    > ostatnia klatka przed pojawieniem się poduszki w kadrze 03.036
    [...]
    > No i najważniejsze: SŁYCHAĆ STRZAŁY w 03.06s (wg spektogramu)

    A w 02.38s czuć siarkowodór...

    --
    Tomasz Nycz

  • 247. Data: 2011-09-30 21:26:17
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    > Eee miała być kasacja, a jakoś nie wygląda tragicznie :)

    Bedzie musial teraz jezdzic bitym...

    --
    Picasso

  • 248. Data: 2011-09-30 21:26:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ToMasz,

    Friday, September 30, 2011, 7:36:54 PM, you wrote:

    [...]

    > sam sobie odpowiadam: przeanalizowałem mapę i film klatka po klatce.
    > Napewno popełniam błąd w wyliczeniach, bo odległości biorę z mapy, ale
    > mniej wiecej: pomiedzy latarniami, a wiec z hamowaniem, masz 24m/s
    > jechałeś.

    86.4km/h

    > na pasach też masz niską prędkość-18m/s.

    64.8km/h

    > Naprawdę nie przekroczyłeś prędkości,

    Że co?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 249. Data: 2011-09-30 21:29:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Friday, September 30, 2011, 9:22:04 PM, you wrote:

    > [...]
    > [...]
    > A w 02.38s czuć siarkowodór...

    A hel? Zapomnialeś o helu! Opadającym w mankiety.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 250. Data: 2011-09-30 21:38:06
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    > http://www.youtube.com/watch?v=nuQf9mf14hA

    > Ciesz się, że żyjesz Ty i żyje przeciwnik. Masz nauczkę.

    "Film zostal usuniety przez uzytkowanika "

    Chyba wstydzi sie swoich wyczynow...

    --
    Picasso