    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: z cyklu czyja wina
    Date: Fri, 30 Sep 2011 21:52:46 +0200

    On 2011-09-30, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > z jednej strony - byłoby to uczciwe - w końcu sam własciciel filmiku go
    > udostępnił. Z drugiej strony nie widze najmniejszej potrzeby wtrącania sie w
    > czyjeś sprawy.

    Z trzeciej (IMO) dobrze by było, żeby w tak dyskusyjnej sprawie decyzje
    podjął sąd, a nie nie policjant z drogówki. Nie każdy z nich jest
    orłem... Pamiętaj, że jakby to nie był drugi merol tylko jakaś panda z
    pasażerem to by trupa wyciągali.

    > Niestety w PL często ludzie wpierdalają sie wlasnie w nieswoje sprawy ... i
    > często w momencie kiedy nie ma ku temu najmniejszych powodów (a jak jest w
    > tym przypadku, niech każdy oceni wg wlasnego sumienia)

    Ja odnoszę wrażenie, że jest odwrotnie: ludzie za często olewają jeśli
    jakaś sprawa ich bezpośrednio nie dotyczy. I nie mam na myśli wzywania
    służb za każdym razem jak ktoś na osiedlowej uliczce zatrzyma się w
    niedozwolonym miejscu (nieutrudniając nikomu życia), bo chce kupić
    cztery bułki na śniadanie; raczej zwrócenie uwagi sąsiadowi, żeby jednak
    prosto zaparkował, a nie jednym kołem na trawniku. Czy też przykład z
    innej beczki: kolesiowi padł samochód na warszawskim moście Grota, koło
    16:30, w stronę wschodnią. Korek jak jasna cholera do kwadratu (korki
    tam są codziennie), oczywiście nikt się nie zatrzymał, żeby pomóc.
    Zatrzymałem się, zaczęliśmy spinać hol... i jakiś idiota kompletny
    zaczął mnie opieprzać przez okno, że się bawimy zamiast zjechać na
    bok(!)... (kolesia sholowałem do miejsca gdzie mógł poczekać na lawetę bez
    blokowania ruchu)

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski