  • 11. Data: 2011-04-26 06:40:10
    Temat: Re: yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ip4qdl$nr2$1@inews.gazeta.pl...

    > co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
    > za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
    > ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

    Ty jakiś głupi jesteś czy tylko udajesz debila? Wystawiłeś złoma, ktoś to
    kupił a ty masz teraz z tego powodu atak histerii zamiast się cieszyć.
    Interesuje cie co z tym zrobi czy interesuje cie przelew na konto?

    Mało tego, że non stop zarzucasz pms jakimś bzdurami to twoja potrzeba
    zwrócenia na siebie uwagi sięga zenitu.

    Z klasycznym pozdrowieniem: http://tiny.pl/hdrkg

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-04-26 07:08:07
    Od: "Kruszynka" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

> [...]
    > Interesuje cie co z tym zrobi czy interesuje cie przelew na konto?
    >
    > Mało tego, że non stop zarzucasz pms jakimś bzdurami to twoja potrzeba

    Oo wlasnie masz Kamil racje.Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-04-26 08:44:36
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-25 23:51, Michał pisze:
    > pozdrawiam.

    Aaaa, to znowu ty...

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 14. Data: 2011-04-26 10:18:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Apr 2011 06:40:10 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> wrote:

    >Z klasycznym pozdrowieniem: http://tiny.pl/hdrkg

    Za trudne dla niego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-04-26 11:00:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w
    > pytanie z kategorii abstrakcja !!!?
    > Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
    > ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.
    > Bez przejechania się (do tyłu ;) , bo jedynka spalone sprzęgło).
    > to normalne jest ? wystawiasz auto a ono znika ?
    > za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
    > ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

    A po co ma sprawdzac, 2000 nie majatek, glosniki trzeba sprawdzic,
    bo moga zle grac :-)

    I co ma sprawdzac, skoro wyraznie napisales ze nie jezdzi :-)

    Ewentualnie ma zone prawnika i cie z torbami pusci, jesli nieprawde
    napisales :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-04-26 11:01:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w

    > wszyscy któzy dzwonili - całe 2 osoby - chciały nim jeździć,
    > tylko nie łapie czemu wszystkie 2 osoby chciały tam manuala
    > wstawiać..

    A czemu nie ? Automat to samo zlo - brak dynamiki, wysokie
    spalanie, i sie czesto psuje :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-04-26 13:31:52
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
    > ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.
    >
    > Bez przejechania się (do tyłu ;) , bo jedynka spalone sprzęgło).
    >
    > to normalne jest ? wystawiasz auto a ono znika ?

    Normalne nie jest, ale podobne rzeczy się zdarzają........
    Znam przykład z roku 2003:
    Przyjechał gostek do warsztatu mechanicznego (stały, dobry klient, serwisuje
    tam szystkie auta)
    Zostawił 8000.- pln i umowę kupna podpisaną przez niego.
    Powiedział że dziś po południu przyjedzie umówiony gostek z samochodem.
    Mechanicy mają go sprawdzić. Jeżeli będzie O.K. to proszę mu zapłacić za
    auto, i niech wypełni druki umowy.
    Proszę jeszcze założyć do tego auta instalację gazową - kasę też zostawił
    On teraz wyjeżdża - wraca w przyszłym tygodniu, to sobie auto odbierze.
    Kupujący wcześniej tego auta raczej nie widział.

    No ale on nie był z Krakowa.......:-)
    Chociaz całkiem blisko.

    Hals.

  • 18. Data: 2011-04-26 13:49:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-26 01:28:00 +0200, " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > to było GPS/Audio+Auto
    >
    > teraz zostało tylko auto ;)

    Bez wnętrza, które zostało ukradzione (o ile napisałeś prawdę).
    Czyli zostało tylko zewnętrze auta.

    Nie odpisuj, nim nie zrozumiesz lub ktoś ci nie wytłumaczy (może być topolog).

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-04-26 19:11:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
    > za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
    > ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

    jedna niezgodność stanu auta z opisem i moze olać transakcje.
    Brak opisanego dokumentu (np. OC czy przegląd), cokolwiek namacalnego, co
    (nie)znalazło sie w opisie a jest odbiegające w aucie i ... całe kup-teraz
    przestaje obowiązywać jako towar niezgodny z opisem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 20. Data: 2011-04-27 19:49:16
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiem że to trochę możliwe bo siostra tak lanosa sprzedała też
    > (rok młodszego - z 2000) ktoś kliknął kup teraz i znikło

    -skrzynia-
    i1577720609.html

    > co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
    > za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
    > ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?
    >
    > pozdrawiam.

    Ok zadzwoniłem :)
    po prostu po auto wpadnie - 260km,
    a opis był wystarczająco dobry :)

    no w piątek zniknie z moich oczu :)

    ---
    btw. a w safrane wiem co pało - taka kosteczka z kabelkami i rurkami,
    już wymieniona :) ożyła cała elektronika i auto nabrało stabilności,
    a przedewszystkim hamuje hydraulicznie, nie pneumatycznie :)

    pozdrawiam.