  • 1. Data: 2011-04-25 23:51:49
    Temat: yyy, co jest grane ? kto kupuje auta bez oglądania ?-kup teraz
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    witam,

    pytanie z kategorii abstrakcja !!!?

    Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
    ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.

    Bez przejechania się (do tyłu ;) , bo jedynka spalone sprzęgło).

    to normalne jest ? wystawiasz auto a ono znika ?
    wiem że to trochę możliwe bo siostra tak lanosa sprzedała też
    (rok młodszego - z 2000) ktoś kliknął kup teraz i znikło
    (i potem zadowolony kupił).

    http://allegro.pl/leganza-gaz-klima-skora-el-fot-usz
    -skrzynia-i1577720609.html

    co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
    za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
    ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-04-26 00:03:13
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-25 23:51, Michał pisze:

    > co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
    > za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
    > ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

    A skąd wiesz, że to auto ma służyć do jeżdżenia?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-04-26 00:05:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Michał wrote:

    > co jest grane ??? ktoś oszalał ! ?
    > za 2k to można sobie kupić od tak głośniki do domu lub monitor
    > ale auto do jeżdżenia - to chyba trzeba sprawić najpierw !!?!?

    I myslisz, ze ktos kupil zepsute auto zeby nim jezdzic?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2011-04-26 00:05:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-25 23:51, Michał wrote:
    > Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
    > ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.

    Za takie śmieszne pieniądze można brać w ciemno każdy samochod w każdym
    stanie. Najwyzej bedzie się w plecy 2k zł ale przecież na części też
    można, kto wie czy nawet nie zarobić ...

  • 5. Data: 2011-04-26 00:11:55
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > A skąd wiesz, że to auto ma służyć do jeżdżenia?

    Fakt to auto u mnie służyło do marnowania czasu i zastanawiania się
    czy wymieniać skrzynie czy sprzedawać ;)

    A kiedyś miałem takie safrane co mi służyło za pojemnik na rower
    z suszeniem (klimatronik), tylko po 3 wizytach straży miejskiej
    i policji zmuszony byłe coś z nim zrobić, bo mi goście z osiedla
    obok dupe zawracali co chwila że 2 pany by tam weszły.

    ale tak serio... co się robi jeszcze z autem ?

    -ja mam taką abstrakcyjną myśl że jak zmienie sobie pokój w pracy
    na większy to kupie Renaul VelSatisa/Avantime "nie do rejestracji" za
    4k i go sobie wniosę po kawałku i skręce ;) (da się to śrubokrętem i
    kluczem? w 2 weekendy - bez silnika).

    tylko bonus 10m^2 potrzebne bo to 5x2metry i 2 tony :)
    - to coś jak by wnieść 60 starych monitorów Iiyalma 514 22' CRT.

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-04-26 00:18:47
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?= <s...@s...com> napisał(a):

    > I myslisz, ze ktos kupil zepsute auto zeby nim jezdzic?

    wszyscy któzy dzwonili - całe 2 osoby - chciały nim jeździć,
    tylko nie łapie czemu wszystkie 2 osoby chciały tam manuala wstawiać...

    pozdrawiam!

  • 7. Data: 2011-04-26 00:23:45
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Za takie śmieszne pieniądze można brać w ciemno każdy samochod w każdym
    > stanie. Najwyzej bedzie się w plecy 2k zł ale przecież na części też
    > można, kto wie czy nawet nie zarobić ...

    fakt sam do niego silnik kliknąłem, chyba za 1.4k był + światło + lampa
    tylnia i już cena jest :) - a zostaje bezywpadkowa/bezstłuczkowa skorupa

    to jak ktoś ma czas i śrubokręt :) a i 6 alufelg i gratis aku w bagarzniku ;)
    za który mi cholera 30pln "eko podatku" ZŁODZIEJE naliczyli - gdzie to idzie
    na Ala Gora ?

    btw. takie alufelgi to pasowały by do renault safrane ph2 (też mam 5 śrub) ?
    bo mam qulerskie stalowe czarne - szok na dzielni że hej :)

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2011-04-26 00:56:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-25 23:51:49 +0200, " Michał" <m...@g...pl> said:

    > witam,
    >
    > pytanie z kategorii abstrakcja !!!?

    No.

    "Po kradzieży wnętrza"

    I teraz pojazd składa się tylko z _zewnętrza_?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-04-26 01:28:00
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > No.
    >
    > "Po kradzieży wnętrza"
    >
    > I teraz pojazd składa się tylko z _zewnętrza_?
    > ;>>>

    to było GPS/Audio+Auto

    teraz zostało tylko auto ;)

    nieno fotele są głośniki w drzwiach przód i tył (chyba tam są) zostały,
    fakt to audio naprawdę grało, powiedział bym że lepiej niż seryjne s80 :)

    seryjnie pakowali (do top wyposażenia) tam pioneera ?

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2011-04-26 01:32:54
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > pytanie z kategorii abstrakcja !!!?
    >
    > Wystawiłem ta Leganzę (za 1999pln :) ) i ktoś po 2 dniach kupił
    > ją "kup teraz" bez żadnego telefonu.

    Auto w częściach warte z 5000zł na przykład.
    Jak ja sprzedawałem uszkodzonego, acz jeżdżącego grata, bez ceny minimalnej,
    dzwonili do mnie handlarze z godziwymi propozycjami cenowymi z hasłem typu
    "za 2500zł przyjeżdżam lawetą za pół godziny i biorę bez patrzenia, bez
    oglądania, bez marudzenia". Gdyby nie to, że byli licytujący, to bym się
    zgodził, bo takiej ceny oczekiwałem.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl