  • Data: 2014-03-29 10:06:17
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-28 21:17, Czesław Wiśniak wrote:

    > Tylko spokojnie. Zapewniam cie, ze w dalszym ciagu piesi nie beda mogli
    > uprawiac joggingu na autostradach.

    > Juz sie przestraszylem bo zabrzmialo jak mowa komendanta na apelu
    > w Auschwitz-Birkenau :/

    Skoro tak ci sie wszystko kojarzy to dobrawdy nie wiem jak ci mozna
    pomoc. Jakies traumy wzmacniane przez wrogosc i nienawisc (do kierowcow
    chyba szczegolnie) starasz sie promowac. Skojarzenia z dziwnych czasow.

    Moze juz czas zebys przestal chcanic jak jakis fanatyczny radykal a
    zaczal jak czlowiek? Rozumny!

    --
    mk4