-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
Date: Sat, 29 Mar 2014 10:06:17 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 26
Message-ID: <lh62ec$pmn$1@usenet.news.interia.pl>
References: <lgvibv$i7f$1@news.vectranet.pl> <lgvjea$v6h$1@node2.news.atman.pl>
<kv4au7sytu00$.dlg@myjk.org> <lh0opi$1nuk$1@news2.ipartners.pl>
<v...@m...org> <lh0r8j$nvc$1@node1.news.atman.pl>
<16waj27n08wos$.dlg@myjk.org> <lh0s9f$4io$1@node2.news.atman.pl>
<lh0sg7$j1r$1@node1.news.atman.pl> <lh0sse$554$1@node2.news.atman.pl>
<lh1ln1$got$1@usenet.news.interia.pl> <lh1ndl$vr2$1@node2.news.atman.pl>
<lh1ovn$nme$1@usenet.news.interia.pl> <lh1qa6$398$1@node2.news.atman.pl>
<lh1qe2$pqs$2@usenet.news.interia.pl> <lh1rif$4j5$1@node2.news.atman.pl>
<lh1s0o$tsu$2@usenet.news.interia.pl> <lh1sja$5lv$1@node2.news.atman.pl>
<lh4c97$6dv$1@usenet.news.interia.pl> <lh4gld$n6h$1@node2.news.atman.pl>
<lh4k94$n4k$1@usenet.news.interia.pl> <lh4lf7$qm3$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1396083980 26327 31.11.182.206 (29 Mar 2014 09:06:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Mar 2014 09:06:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
In-Reply-To: <lh4lf7$qm3$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528566
[ ukryj nagłówki ]On 2014-03-28 21:17, Czesław Wiśniak wrote:
>> Ja pisalem wczesniej - w ogolnosci lansowanie na sile slabszych i
>> bezbronnych jest bledem.
>
> Tylko spokojnie. Zapewniam cie, ze w dalszym ciagu piesi nie beda mogli
> uprawiac joggingu na autostradach.
>
>> Czego dowodzi fakt, ze istniejemy. Doskonalenie i rozwoj to wybor
>> silnych, zaradnych i potrafiachy sie adaptowac oraz marginalizacja
>> slabszych, bezbronnych i nie umiejacych sie dostosowac do warunkow.
>>
>> Ale powyzsze to tylko dygresja
>
> Juz sie przestraszylem bo zabrzmialo jak mowa komendanta na apelu
> w Auschwitz-Birkenau :/
Skoro tak ci sie wszystko kojarzy to dobrawdy nie wiem jak ci mozna
pomoc. Jakies traumy wzmacniane przez wrogosc i nienawisc (do kierowcow
chyba szczegolnie) starasz sie promowac. Skojarzenia z dziwnych czasow.
Moze juz czas zebys przestal chcanic jak jakis fanatyczny radykal a
zaczal jak czlowiek? Rozumny!
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.14 10:20 StanLeo
- 29.03.14 10:41 Shrek
- 29.03.14 10:46 mk4
- 29.03.14 10:48 StanLeo
- 29.03.14 10:55 Czesław Wiśniak
- 29.03.14 11:21 Czesław Wiśniak
- 29.03.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 29.03.14 12:09 Shrek
- 29.03.14 12:12 Gotfryd Smolik news
- 29.03.14 14:55 Loskon
- 29.03.14 22:16 J.F.
- 29.03.14 23:51 Gotfryd Smolik news
- 29.03.14 23:33 Gotfryd Smolik news
- 29.03.14 23:27 Gotfryd Smolik news
- 30.03.14 01:48 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=