  • Data: 2014-03-28 09:35:00
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > O ja pierdole, znowu to samo.
    > Jaki ty jestes chlopie ciezki.
    > Po to mam nadzieje wejdzie przepis jak to nazwales "szykanujacy
    > kierowcow", zeby taki jelop zastanowil sie 3x co robi dojezdzajac do
    > przejscia. Zwlaszcza, ze jest zapakowany w puszke.
    > Jak ktos jest tepy i dopiero po wlasnych doswiadczeniach musi to zrozumiec
    > to trudno.

    Ty ciągle nie rozumiesz. Kierowcy łamią przepisy. Celowo lub niechcący ale
    to robią. Ludzie popełniają błędy i im szybciej sobie to uświadomisz tym
    lepiej. Dlatego posiadanie pierwszeństwa w żaden sposób nie gwarantuje że
    się cało przejdzie na drugą stronę ulicy. I nie ma znaczenia ile różnych
    przepisów wymyślisz bo zawsze ktoś może się zagapić i w ogóle nie zauważyć
    przejścia - dlatego właśnie w przedszkolu uczy się dzieci że mają się
    rozejrzeć a na drogę iść jak nikogo nie ma albo jak już auto się zatrzyma, a
    nie zgadywać mam pierwszeństwo to pewnie mogę bezpiecznie iść.

    Pozdrawiam
    Ergie