  • Data: 2014-03-27 14:33:04
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Zobaczymy jaki jestes mocny w gebie, gdy w koncu rozjedzesz te "swieta
    > krowe",

    Wiedziałem, że nie zrozumiesz dlatego napisałem wyraźnie - kierowca jest
    winny. Tyle że z punktu widzenia tego pieszego nie ma to najmniejszego
    znaczenia. Dotarło?

    > Autorzy raportu przeanalizowali przepisy dotyczące ochrony pieszych na
    > przejściu i w jego okolicy w 15 europejskich krajach. We wszystkich
    > poddanych analizie pieszy, który już znajduje się na przejściu, ma
    > bezwzględne pierwszeństwo.

    [ciach]

    No, ale co z tego? Cmentarze są pełne "moralnych zwycięzców" co mieli
    pierwszeństwo.

    Tym się różnią ludzie od krów że nawet jak mają "pierwszeństwo" to myślą.

    Pozdrawiam
    Ergie