  • Data: 2014-03-27 17:19:24
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Nie, napisz jeszcze raz.

    Po co? Wystarczy, że Ty jeszcze raz przeczytasz... i jeszcze raz... i
    jeszcze raz...

    > Coz, skoro nauka ciezko przychodzi do glowy, to potrzebna jest wspomniana
    > zmiana przepisow, ktora pieszego bedzie miala za "swieta krowe".
    > Wtedy w mysl przepisow podobnie jak we Francji czy Norwegii, kazdy kutas
    > za kierownica bedzie mial obowiazek zatrzymac sie przed przejsciem. Od
    > czegos trzeba zaczac.

    I co to zmieni w kwestii osoby pakującej się komuś pod koła? Pomyśl, byle
    powoli. Jak ktoś nie patrzy tylko lezie to nie ma znaczenia jak bardzo
    będziesz szykanował kierowców niczego nie zmienisz. Bo nie w tym miejscu to
    w innym taka święta krowa komuś pod maskę się wpakuje. Tymczasem rozwiązanie
    jest proste i uczą go od lat już w przedszkolach - _przed_ wejściem na
    jezdnię należy _upewnić_ się że nic nie jedzie.

    Gdyby każdy pieszy tego przestrzegał to za wyjątkiem sytuacji gdy kierowca
    wjedzie na chodnik piesi na drodze by nie ginęli. No ale to wymaga
    _myślenia_ a po co myśleć skoro mam pasy, zielone, pierwszeństwo czy amulet
    nieśmiertelności.

    Pozdrawiam
    Ergie