  • Data: 2011-12-18 21:07:12
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: tk3city <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 11-12-12 01:11, in article jc3gs6$ihf$...@i...gazeta.pl, "marider"
    <2...@g...pl> wrote:

    > Nie pitol, ja bym ssal nowa XTZ660 i kilka dodatkow,

    A jechales XTZ660, ze tak zachwalasz? :)
    Ja generalnie nie znam sie na motocyklach, bo od paru dobrych lat przestalem
    czytac gazety i testy motocyklowe o rzekomo dlugodystansowych sprawdzianach
    w ktorych pan redaktor podnieca sie ze na dystansie 20 tys km nic sie nie
    zepsulo. Przed zakupem motocykla najlepiej przejsc sie do salonow glownych
    producentow i samemu przetestowac sobie motocykle. Przed zakupem GSXeRa
    najpierw przejechalem sie zachwalana honda cbr - myslalem, ze zasne, a z
    kolei gsxr od 5 lat mnie zadziwia, przed zakupem 690, sprawdzilem rowniez
    xtz660, wtedy (to jest w 2010) nie mialo to ani silnika (niecale 50KM), ani
    zawieszenia....no chyba ze teraz cos nowego urodzilo sie ?

    A i tak wszystko jest kwestia indywidualnego spojrzenia na swiat.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    GSXR1 & 690