  • Data: 2011-12-19 11:44:27
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-18 21:32:27 +0100, tk3city <t...@p...fm> said:

    > Nie trzeba od razu kupowac oryginalnych akcesoriow ktm'a.

    Nieoryginalny zbiornik kosztuje podobnie.

    > Zreszta jesli ktos powaznie mysli o 690 na kilka sezonow
    > jako motocykl wyprawowy to i tak taniej wyjdzie zainwestowac w zbiornik plus
    > kufry niz kupowac jakas przereklamowana, ciezka, droga bmw, z mega drogimi
    > przegladami, akcesoriami itd., i do tego nadajaca sie tylko na asfalt.

    To już zależy jakie kto ma priorytety. Co do serwisu, jakoś nie wierzę,
    że w ASO KTMa zapłacisz dużo mniej niż w ASO BMW. Pomijając oczywiście
    drobiazg, jakim są dwukrotnie częstsze przeglądy w 690.

    > Nie oszukujmy sie. GS nadaje sie na asfalt i lekki off-road, a do jazdy w
    > takich warunkach to ja wole GSXR1000 (przynajmniej "cos sie" tam dzieje).

    Siakoś mam pewne obawy co do stanu technicznego Gixera po dłuższym
    przelocie offem, no ale to może tylko kwestia mojej słabiutkiej wiary.

    > GS jest dobry dla starych Niemcow, ktorzy uwierzyli w caly ten marketing i
    > mysla, ze rzeczywiscie uprawiaja offroad bo wjechali na sciezke w lesie.

    Użytkownicy danych sprzętów to jakby zupełnie inna bajka. Fakt jest
    faktem, że dużym GSem da się względnie bezstresowo pycić w terenie -
    nawet w takim, w jaki nie zapuszczają się coponiektórzy niedzielni
    endurowcy na EXC (skoro już chcemy jeździć po użyszkodnikach).

    > Wywal sie samemu taka krowa w glebokim, sliskim blocie. 690 sam
    > przeniesiesz, podniesiesz, zero stresu,

    Mogę Ci się tak wyjebać na 690, że we trzech będziemy ją 2 godziny
    wyklejać, zakład? ;-)

    > a do tego jest gleboodporny.

    Owszem.

    > Pamietam wlasnie Gsy z wyjazdu do Rumunii, alez oni smigali po asfalcie,
    > wyprzedzali mnie jak dzicy, tylko ze potem stawali na skraju drogi zeby
    > zrobic sobie fotke z fajnym widoczkiem, i tyle go "zwiedzili", a ja
    > "wjezdzalem w ten widoczek" i rzeczywiscie go "smakowalem" :).

    I znów - to już problem użytkowników, nie motocykli. Pooglądaj sobie
    galerie na advrider.com i popatrz gdzie i jak jeżdżą ludzie na GSach.

    > Do Maroka to najlepszy jest GSXR1000 :P.

    Zwłaszcza na tamtejsze pustynie i w góry. O jak se poszalejesz.

    > A tu to sie z Toba nie zgodze. Zrobilem trase 4500 km na 690 we dwojke po
    > Rumunii i lepszego moto nie mialem.

    Jak masz dużo czasu i lubisz kontemplować wolno mijane widoki, czemu nie? ;-)

    > W ten sposob myslac, to lepiej po prostu kupic bilet na wizzair i bedzie
    > jeszcze szybciej :)

    No. A na miejscu tylko wypakować z ciężarówki motór nadany tydzień
    wcześniej i jazda! ;-)

    de Fresz