  • Data: 2011-12-19 10:47:31
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-12-2011 21:43, tk3city pisze:

    > Dokladnie. Przykladowo 690 delikatnie traktowana spali 4l/100 (z pelnym
    > obciazeniem - dwie osoby plus dwie torby), czyli teoretycznie zasieg mam
    > 300km na zbiorniku, a to nie jest zle. Zreszta jaki problem w takiej 690
    > zalozyc wiekszy bak ?
    a mi chodzilo o to, ze nawet w dzikich krajach-regionach jest coraz
    wieksza podaz paliwa i dostepnosc stacji benzynowych. Mysle ze
    zakladanie zasiegu +/- 400km na tym co sie ma w baku+zapas powinno
    wystarczyc.

    .

    > Dobrze gadasz :)
    Nie mialem swojego KTM ani BMW ale majac okazje potestowac oba..
    zdecydowanie wygrywa Kat.

    > Znowu dobrze gadasz :). Tzn w sensie urlopu i predkosci max.
    > Po co mi jechac wiecej jak 120? Po to ma sie urlop, zeby sie nigdzie nie
    > spieszyc. Jesli nawet na urlopie mialbym sie spieszyc, to ja dziekuje,
    > postoje.
    Mnie sie zawsze spieszy na urlopie, tak juz mam. Jak mam 14-18 dni to
    chce je na maksa wykorzystac - poza tym jak mam jechac 4000km po to zeby
    cos zobaczyc TAM to chce te 4kkm zrobic w 2-3 gora 4 dni ;)

    > Nieeeee no, starzejesz sie :(, nie myslalem, ze od Ciebie kiedykolwiek
    > uslysze/przeczytam o lawecie ;-) (nastepny etap to HD? ;-) . To nie lepiej
    > juz wtedy sprzedac motocykl i kupic jakas przerobiona vitare ?

    Zdecydowanie Tomku tak, starzeje sie, dobija mnie po prostu brak czasu
    ile razy w drodze na wschod mozna jechac tymi samymi drogami? Poza tym
    "tam" znaczy offroad wiec juz wogole fajnie by bylo pojechac np w Kaukaz
    czy gdzies moturem ktory tam da rade a nie umeczysz siebie i przy okazji
    motocykl ;)
    Motyw samochodu tez juz przerobilem - bylem w 2010 w Kazachstanie - ale
    szczerze? na to jeszcze za wczesnie, to jest dopiero nuuuuuuda.
    Ale zatargac takie 400-690 do Kirgistanu czy innego "stanu" to ja bardzo
    chetnie :)
    No chyba, ze taka 690 i miesiac-dwa wolnego.. Wtedy mozna jechac na
    kolach gdzie sie tylko chce..

    --
    pozdr
    Rogal