  • Data: 2011-12-19 11:28:15
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-18 21:43:28 +0100, tk3city <t...@p...fm> said:

    > Dokladnie. Przykladowo 690 delikatnie traktowana spali 4l/100 (z pelnym
    > obciazeniem - dwie osoby plus dwie torby), czyli teoretycznie zasieg mam
    > 300km na zbiorniku, a to nie jest zle.

    Jesteś gość. Z dwóch znanych mi 690R żadna nie chciała zejść poniżej
    5,5l (solo i na normalnej mapie). Na asfalcie, bo w terenie to i 7-8
    nie jest niczym nadzywczajnym. Acz obie jeździły na przełożeniach pod
    teren.

    > Zreszta jaki problem w takiej 690 zalozyc wiekszy bak ?

    Poza wydatkiem ~1k ojro - żaden.

    > Znowu dobrze gadasz :). Tzn w sensie urlopu i predkosci max.
    > Po co mi jechac wiecej jak 120? Po to ma sie urlop, zeby sie nigdzie nie
    > spieszyc. Jesli nawet na urlopie mialbym sie spieszyc, to ja dziekuje,
    > postoje.

    Jeśli masz możliwość wzięcia dłuuuuugiego urlopu i cieszy Cię
    kontemplacyjna jazda nudnymi autostradami (czy inszymi "autostradami" -
    w sęsie dojazdówki TAM oraz NAZAD) przez 2-4k km - luz. Ale inni wolą
    pokonać tą odległość nieco szybciej, kosztem kompromisu w terenie.

    > Nieeeee no, starzejesz sie :(, nie myslalem, ze od Ciebie kiedykolwiek
    > uslysze/przeczytam o lawecie ;-) (nastepny etap to HD? ;-) . To nie lepiej
    > juz wtedy sprzedac motocykl i kupic jakas przerobiona vitare ?

    Vitara albo bus do transportu sprzęta, którym da się konkretnie
    poszaleć TAM - to nie jest wcale taki głupi pomysł.

    de Fresz