  • Data: 2011-12-18 22:53:30
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-18 22:09, AZ pisze:

    > Ogladal ulotkie od dilera.

    AZ: A wcale bo nie :P Nota bene fajny filmek zmontowales z Chorwacji ;)

    Tomek: kumpel mnie namawia zeby odstawic juz sporty i wsciasc na cos
    czym moglbym zahaczyc i o Bieszczady, o Sahare, Mongolie czy inne
    wygwizdowa i niezamieszkane zadupia niekoniecznie polaczone asfaltami a
    w oko wpadla mi wlasnie XTZ (Yamaha) ktora wydaje sie byc OK. Testow nie
    czytalem i nie jezdzilem, po prostu wizualnie do mnie trafia a 1200
    mysle bedzie za krowiasta i po co mi takie cos ciezkiego w ewentualny teren.

    Drugi cisnie zebym bral KTM powyzej 500ccm czy co tam bo niby im mniej
    ccm tym bardziej wyczynowy ale zadnej 900 nie chce bo i po co. BMW
    odpada z miejsca - kupa jest, o serwisie nie wspomne i wali sie na boki
    nawet na postoju przez tego boxera. Takze poki co patrze na R1 w garage
    (w ktora wlozylem naprawde w hug pracy i kasy) zastanawiajac sie czy ja
    gonic i ciagnac dalej w kierunku litrowych sportow typu GSXR K11 (moze w
    koncu bedzie Suka dla odmiany?) czy powrot do starej poczciwej Hondy
    (smaka mam na SC59) - za kawe podziekuje a BMW "wypasione" 1000RR do
    mnie nie przemawia- czy wlasnie cos nastepnego zanabyc wlasnie pod
    turystyke (na pewno zadne trampki, DRy czy afryki) ale tez nie
    interesuje mnie jakis hardcore po biodra w blocie bo az tak mnie nie
    ciagnie w teren. Dla takich atrakcji IMHO lepsze jest SPA z masazem ;)

    Takie tam dylematy zimowe mam a co przyniesie wiosna czy lato, zobaczymy...

    Pzdr
    PS: tego Pana znacie a mnie kusi taki wypad ino bardziej survivalowy niz
    tulaczka po motelach: http://tinyurl.com/cfkonrf
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki