  • Data: 2011-12-19 13:12:27
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-18 21:32, tk3city pisze:

    > Do Maroka to najlepszy jest GSXR1000 :P.

    Na dojazdowke lepszy jest samolot. Na miejscu gikser tez jest do dupy bo
    ma za maly przeswit. Aczkolwiek jesli przejedziesz nim MH5 to Ci
    postawie skrzynke dobrego piwa. No chyba ze licza sie tylko glowne
    drogi, wtedy oczywiscie masz racje.

    > A tu to sie z Toba nie zgodze. Zrobilem trase 4500 km na 690 we dwojke po
    > Rumunii i lepszego moto nie mialem.

    Z nami pojechaly do maroka dwie 690 i obydwie sie zjebaly. Troche
    wczesniej czytalem tez ze ten zajebisty-wyprawowy motor wracal z Gruzji
    czy z Turcji pekaesem bo sie zjebal.
    Jak na 1-2-3 letnie sprzety taki stan jest dla mnie nie do zaakceptowania.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.