  • Data: 2009-12-17 16:03:48
    Temat: Re: yagi
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R.M. wrote:

    > gdzie mozna dostac taka rurka miedziana albo aluminiowe prety 5mm?
    > dostane w nomi albo obi?

    Przede wszystkim przepłacisz co najmniej dwukrotnie!
    Nie wiem jak w Radomiu, ale w Lublinie znalazłem hurtownię, w której
    sprzedali mi detaliczna ilośc aluminiowego profilu i przycięli na wymagana
    długość (oczywiscie znacznie taniej było niz w markecie).

    > material moze dowolny, szprychy mozna kupic w sklepie rowerowym i sa
    > tanie ... obawialem sie ze prety miedziane lub uluminiowe moga okazac
    > sie trudno dostepne w radomiu

    Ostatnio, u mnie w "miescie" najlepszym źródłem anten jest składnica
    złomu...

    Włodek :-)