  • Data: 2009-11-26 08:52:18
    Temat: Re: xenon zasilanie
    Od: dekoder <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zacznie jeszcze bardziej.
    > Im "większa" dioda tym wiecej spadku napięcia na niej (Ale i więcej
    > może traconej mocy odprowadzić). Po prostu przy 25A * 1.0V masz 25W
    > mocy strat i już, nie ma na to mocnych. Ewentualnie możesz schottky
    > wsadzić, ale i tak zostanie ponad połowa tego, co masz.
    > Marek

    ok. ale do jednej lampy włożyłem 15A mostek i jest gorący - na
    pierwotnym mam 0,22A przy 233V
    natomiast do drugiej przełożyłem 25A i mostej jest zdecydowanie
    chłodniejszy - na pierwotnym mam 0,19A przy 233V
    może tak być że przetwornice nie są jednakowe jednak to niemiecka
    produkcja (oficjalnie niemiecka) dla pewności powinienem jeszcze
    przełożyć przetwornice ...
    dekoder