eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojachRe: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Date: Mon, 2 Aug 2010 08:10:50 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Ekhem - czyli jak na CB mówią fotoradar to zwalniasz, a jak cisza
    > to heja?

    mniej wiecej tak:) jak nie ma komunikatow to sam sie dopytuje ale zwykle
    inni robia to tak czesto ze wystarczy byc na nasluchu:)
    ta heja to u mnie predkosc wynikajaca ze stanu samochodu, oceny moich
    umiejetnosci i drogi. czyli jak nizej

    > Od tego jest nawigacja i informacje drogowe.

    nie do konca
    nawigacja nie powie ci ktoredy mozna objechac np kilkukilometrowy korek
    (ostatnie takie omijanie mialem przed koszalinem jadac na urlop - generalnie
    prawie na kazdej trasie dluzszej niz 100km od domu zdarzy mi sie skorzystac
    z takich informacji) albo w ogole informacja ze jest jakikolwiek korek.

    jaka informacja drogowa mi powie o korku? bo chyba nie te z radia co 30
    minut:) przynajmniej w dc:)

    > Nie jest - co zresztą widać jak się trochę pojeździ.

    jest - tyle ze nie wszedzie. no wybacz ale 60 na dwujezdniowej drodze to
    idiotyzm (i martwy przepis bo pomimo regularnego ustawiania mobilnych
    fotoradarow i tak wszyscy tną 90 i wiecej).

    > Tak, tak. Widziałem ostatnio jak to sobie radzą mistrzowie prostych
    > - dawno nie widziałem tylu głupich stłuczek i wjechania komuś w dupsko
    > albo do rowu. Ostatnie 2 tygodnie. Nawet kurka w korku do promu
    > w Świnoujściu. Trza mieć fantazję...

    albo gapic sie na boki zamiast przed siebie:)
    duzo kierowcow niedzielnych zgoda - powinno jezdzic wolniej, ale to
    zepchnąłbym na karb jednostek szkoleniowych aby kursanci mieli wbijane
    mlotkiem do glowy ze jesli uwazaja ze dobrze jezdza to znaczy ze sie myla.
    Przez pierwsze 2 lata prawka sie chojraczy, potem jest apogeum i maksymalne
    srednie predkosci a potem stopniowo srednia spada. i tak moja obecna jazda
    jest o wiele wolniejsza i spokojniejsza (nadal lamie przepisy, ale teraz tak
    jakby bardziej z glowa). Prawo jazdy mam od 10 lat.

    > To głupi przykład - droga na terenie zabudowanym i na większości takich
    > dróg w Polsce poza terenem zabudowanym nie ma takich ograniczeń.
    ma ograniczenie do 50(granice miasta) ale po lamentach kierowcow podniesli
    do 60 :))

    > Puławska ma po 3 pasy w jedną stronę i 50 - tylko nowy odcinek z
    > barierami itd. ma podniesienie/obniżenie do 70km/h.

    ale tam jakby jest wieksze zageszczenie ludzi i chodzi m.in. o halas, choc
    piesi z pewnoscia tez tam sa.
    znasz pulawska to powinienes znac tez ta dwupasmowke - tam nie ma zabudowan
    przy drodze prawie wcale. głównie pola.

    > Uderzaj do zarządcy drogi i ciesz się, że jest już 60, a nie 50 jak
    > było jakiś czas.

    wolalbym tam spowrotem 90 jak bylo wczesniej

    > Międzyzdroje to całe zachodnie wybrzeże? Daj spokój.

    nie - nie tylko
    ale w kolobrzegu bylo identycznie jak w mz
    Deutschland, Deutschland über alles

    > Dziękuję - niby o gustach zasadniczo nie dyskutuję, ale zdecydowanie
    > wolę część zachodnią (jeśli już).

    ustka:)

    > Nie ma co próbować tylko jechać :)

    wiesz, nigdy nie wyrywalem sie samochodem poza granice:)
    dla mnie to jak wyprawa na mount everest:)
    a napewno tak bedzie za pierwszym razem - nastepne z pewnoscia beda
    luzniejsze i mniej stresujace:)