eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-01 23:57:23
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Aha - czyli ktoś z okazji skorzystał to te 90% bydła....

    kwestia prawdopodobienstwa.
    Jezeli widzisz 10 sytuacji i kazda konczy sie zle, to załozysz, ze to było
    przypadkowe 10 osób na 1000 czy ze wszystkie sytuacje koncza sie zle?

    > Okazji? Porównaj sobie obiektywnie zagęszczenie ruchu itd. to może to
    > Ci parę kwestii wyjaśni.

    wlasnie o tym mowie.
    U was wieksze korki, wiec i czesciej wystepuje problem.
    ale moze jest tez odwrotnie - czesciej wystepuje opisywany problem wiec i
    korki wieksze.

    > A ja go wręcz podkreślę (dla dobra dyskusji), ponieważ jest bardzo
    > ładnym przykładem przemycania fałszywych treści i podtrzymywania
    > stereotypów.

    Cóz, ty bedziesz dyskutował na swoim poziomie, ja na swoim.
    Bo ja juz nie wiem, czy twierdzisz, ze moje wypowiedzi sa nieskładne, czy
    ze sa zmanipulowane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"