eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-01 20:00:05
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-01 10:57, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > troche inaczej: tam gdzie widziałem okazje do zablokowania, prawie zawsze
    > znalazł sie ktos kto z tej okazji skorzystał.

    Aha - czyli ktoś z okazji skorzystał to te 90% bydła....

    > Zeby nie było - w Poznaniu z takimi idiotami tez jest problem, ale jakby
    > nieco mniejszy. Moze po prostu okazji mniej.

    Okazji? Porównaj sobie obiektywnie zagęszczenie ruchu itd. to może to
    Ci parę kwestii wyjaśni.

    > P.S. Fragment o nieskładnych wypowiedziach dla dobra dskusji pominę.

    A ja go wręcz podkreślę (dla dobra dyskusji), ponieważ jest bardzo
    ładnym przykładem przemycania fałszywych treści i podtrzymywania
    stereotypów.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.