  • 41. Data: 2009-08-12 19:27:00
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    Porządkowałem pliki na komputerze i natknąłem sie na ciekawe klipy z
    niecodzienną 125-ką (z naszych wcześniejszych wypadów z plecakami).
    Sami zobaczcie na jaki sprzęt można przerobić taki motorek:-)

    http://wyprawa125.blogspot.com/

  • 42. Data: 2009-08-13 08:42:20
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus z Fabryki napisał(a):
    > Siemka
    > "zbigi"
    > BTW kolega dal mi kiedys potrzymac ;) lyzke z tytanu. Wielkosci sredniej
    > samochodowej lyzki (jakies 30cm dlugosci) o masie porownywalnej z tej
    > samej wielkosci kawalkiem plastiku. Cudenko! :)
    >
    > Jakby kolega se do terefere takie sprawil to by sie jej wartosc podniosla o
    > jakies 50 % - zapomniles dodac...:) :) :)

    E nie... ta kolegi lycha to byl jakis uboczny produkt siakiejs fabryki
    militarnej ;)

  • 43. Data: 2009-08-14 10:33:31
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 13 Sie, 10:42, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
    > Tytus z Fabryki napisał(a):> Siemka

    > E nie... ta kolegi lycha to byl jakis uboczny produkt siakiejs fabryki
    > militarnej ;)
    >
    > --
    > pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    > zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    > Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    > Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

    Udało mi się wreszcie zamknąć temat wiz rosyjskich. Jak ktoś szuka
    informacji to otrzyma nawet aktualny przewodnik po kosztach:-)
    Co do tematów okołokapciowych to próbuję właśnie wybadać czy istnieje
    możliwośc wrzucenia opon bezdętkowych na Zippa - wolałbym mieć jednak
    pożytek z szuwaksu na wypadek kapcia.

  • 44. Data: 2009-08-14 10:36:08
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 14 Sie, 12:33, wyprawa125 <w...@g...com> wrote:

> [...]
    > Co do tematów okołokapciowych to próbuję właśnie wybadać czy istnieje
    > możliwośc wrzucenia opon bezdętkowych na Zippa - wolałbym mieć jednak

    i jeszcze jedno, jeśli ktoś ma pozytywne doświadczenia z różnej maści
    sprejami przy kapciu na dętce to poproszę o info.

    http://wyprawa125.blogspot.com/

  • 45. Data: 2009-08-14 11:22:12
    Od: n...@s...com

    On Fri, 14 Aug 2009 03:36:08 -0700 (PDT), wyprawa125
    <w...@g...com> wrote:

    >i jeszcze jedno, jeśli ktoś ma pozytywne doświadczenia z różnej maści
    >sprejami przy kapciu na dętce to poproszę o info.

    U mnie swietnie sie spisal motul. Jak go wozilem to mnie gwozdzie
    omijaly ;-)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 46. Data: 2009-08-14 13:34:08
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "wyprawa125" <w...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > Co do tematów okołokapciowych to próbuję właśnie wybadać czy istnieje
    > możliwośc wrzucenia opon bezdętkowych na Zippa - wolałbym mieć jednak
    > pożytek z szuwaksu na wypadek kapcia.

    Ma szprychy? Jesli nie to zakladasz wentyl w felge, na to opona bezdetkowa i
    po problemie.

    Jesli tak, to masz problem;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 47. Data: 2009-08-15 15:54:35
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    wyprawa125 napisał(a):
    > On 13 Sie, 10:42, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    > Udało mi się wreszcie zamknąć temat wiz rosyjskich.

    No i bomba :)

    > Co do tematów okołokapciowych to próbuję właśnie wybadać czy istnieje
    > możliwośc wrzucenia opon bezdętkowych na Zippa - wolałbym mieć jednak
    > pożytek z szuwaksu na wypadek kapcia.

    IMO byzysensu jest zmieniac na bezdetkowe tylko po to by moc wozic ze
    soba prawie litrowa puche szuwaksu. O wiele mniej miejsca zajmuje
    komplet do naprawy detek (nawet gdybys uparl sie zabrac praske do latek
    na goraco ;) ). No i komplet taki sluzy do wielu napraw w
    przeciwienstwie do puszki z szuwaksem, ktora po jednokrotnym uzyciu
    praktycznie juz do niczego sie nie nada.

  • 48. Data: 2009-08-15 20:15:34
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 15 Sie, 17:54, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

> [...]
    > Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    > Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

    Trudno nie przyznać racji, chociaż z drugiej strony kusząca jest opcja
    psiknięcia w oponkę i dalej w trasę. Fakt jednak, że przy drugim a już
    na pewno trzecim kapciu sprey'u może zabraknąć (więcej niż 2x300g. ze
    sobą nie zabiorę, bo zabraknie mi po prostu miejsca). Troszkę to bół
    głowy, bo jeśli nie byłoby jednak bardzo pechowo to takie dwie butelki
    zapewniłyby bezpieczeństwo.

    http://wyprawa125.blogspot.com/

  • 49. Data: 2009-08-15 20:25:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 15 Aug 2009 13:15:34 -0700 (PDT), wyprawa125
    <w...@g...com> wrote:

    > Trudno nie przyznać racji, chociaż z drugiej strony kusząca jest opcja
    > psiknięcia w oponkę i dalej w trasę.

    Ale zazwyczaj taki spray ma tylko posłużyć do doraźnego
    dojechania do wulkanizatora, który potem rzuca mięsem na lewo i
    prawo, jak mu przyjdzie czyścić po nim oponę.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 50. Data: 2009-08-16 06:51:14
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "wyprawa125" <w...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > Fakt jednak, że przy drugim a już
    > na pewno trzecim kapciu

    Nie ma trzeciego... masz tylko 2 kola, wiec mozesz psiknac raz w tylne kolo,
    raz w przednie. Spray to nie lata, nie kolek - to ma sluzyc tylko jako
    dorazna pomoc, aby dojechac do wulkanizatora i naprawic/kupic nowa gume.

    Wez zrob po staremu - wez detki, latki, klej na zimno, papier scierny, ew.
    praske, wentle i jedz na detkowych oponkach.

    Poza tym - jedziecie na wschod i moze sie okazac probelm z dostepnoscia
    nowych opon (jak bys mial np. 3 kolki w oponie) od reki - a detke na 100%
    kupisz.

    --
    pzdr:
    Ivam