  • Data: 2018-10-27 10:59:58
    Temat: Re: wypadki YT
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2018 o 10:37, J.F. pisze:

    > Ale wiesz - za minimalna roznice nalezy sie mandat 220, a za duza
    > rachunek od adwokata, czasem utrata stanowiska, no i odsiadka w
    > zawiasach jak sie zagapisz.

    Nieprawda. Za przyjebanie w przeciwnika i skasowanie drzewa oraz
    uszkodzenie paxa jest przedawnienie i ciąganie po sądach pokrzywdzonego.

    > A tu - odstep byl za duzy, skoro ten z przodu zdolal sie zatrzymac,
    > zagapienie drobne chyba bylo ... wiec lepiej bylo trzymac odstep
    > jeszcze wiekszy.

    Dwie sekundy to rozsądne minimum. Tu na oko było ponżej pół.

    > Na autostradzie tez raczej nie widac takich co jada wprost na
    > zderzaku, tylko wlasnie w niebezpiecznej odleglosci - za blisko na
    > hamowanie, za daleko na ograniczenie skutkow :-)

    Mi tam rzadko ktoś na dupie siada, bo zjeżdzanie z powrotem na prawy
    traktuję wręcz jako zwalczanie nudy, ale wielkrotnie widuję debili co
    jadą na zderzaku pryz 140. Przy czym na zderzaku to jakieś pół długosci
    samochodu - czyli odstęp jakieś 1/30 sekundy.

    > Jeden chyba spalony, ale drugi kamera wyraznie nagrala :-(

    Ok - myślałem, że to kierunek, bo kolor żółty wyszedł, ale rzeczywiście
    nie miga;)

    Shrek