  • Data: 2018-10-27 13:57:31
    Temat: Re: wypadki YT
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2018 o 13:47, J.F. pisze:

    > Chyba jednak jego, ale moze Frog sie nazywal.

    Nie wydaje mi się, żeby to frog straszydło zaparkował w drzewie.

    > Przepisowo ... ale ja raczej czesto widze ze ruch na prawym taki, ze
    > sie nie oplaca zjedzac :-)

    Są tez tacy co im się lewego kierunku nie opłaca wyłaczac - nawet na
    lewym pasie. Ja tam zawsze zjeżdzam jak się da. No dobra - prawie
    zawsze. Jak już pisałem - po trochu przyzwyczajenia drugą naturą
    człowiek, po trochu z nudów.

    > I oni tak stale ? Moze z BOR ?

    Nie na stałe. Dojeżdzają kogoś i siedzą mu na zderzaku aż zjedzie. A
    potem następnego i następnego.

    > Jakby nie bylo, to by sie szybko oduczyli tak jezdzic :-)

    No wiec na warszawskim odcinku S8 miesięcznie się jakiś kilkunastu do
    kilkudziesięciu oducza;)

    Shrek