  • Data: 2018-10-27 13:34:26
    Temat: Re: wypadki YT
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2018 o 13:13, J.F. pisze:

    > I za to ciaganie trzeba bedzie zaplacic :-)

    Ale przecież nie kierowca, co przyjebał.

    > Ale jak roznica predkosci mala, to pax nie bedzie pooszkodowany :-)

    Zalezy od punktu odniesienia. Ja tam wolałbym w dupę lekko przy 140 nie
    dostać, bo punkt odniesienia może się dość dynamicznie i gwałtownie
    zmienić na krajobraz i wtedy okaże się, że różnica prędkości jest jednak
    znacząca "maallllllnaaaaaaa kurwaaaaaa"

    > Przy 140 rzadko trzeba zjezdzac :-)

    Wbrew pozorom trochę szybkich jest. Ja zjeżdzam z zasady na prawy -
    nawet jak kiedyś jeździłem 200. Pomijając że po prostu traktuję to jak
    zasadę i czy trzeba czy nie to zjeżdzam (tak jak używam kierunków nawet
    jak nikt nie widzi;), to po prostu autostrady są nudne, więc taki
    slalomik je choć trochę urozmajca.

    > Ale to bylby wlasnie przyklad takiej bezpiecznej predkosci ... ale
    > pewnie ci sie tylko zdaje :-)

    No właśnie nie zadaje mi się, bo sam patrzyłem z niedowierzaniem. I nie
    - nie jest to wcale bezpieczne. Bo nikt nie powiedział, ze dalej nie
    polecisz na barierki i chgw gdzie.

    > Gorzej, jak tego z przodu niesymetrycznie popchniesz i wleci na
    > barierke czy pod tira.

    No sam widzisz. Nawet nie trzeba niesymetrycznie. Dostaniesz w dupę z
    niespodzianki to sam kierownicą szarpniesz.

    > Ale gdzie ty takich widujesz ?

    Na A2 między DC a Óc. Jedni warci drugich - ci z Óci traktują autostradę
    jak zwykłą drogę do pracy, ci drudzy dostają piedolca jak muszą zwolnić
    poniżej 160;) Obwodnica DC też potrafi być ciekawa. S8 do powązek do
    targówka to wogóle ciekawy pomysł - pomieszać odcinek o największym
    dobowym ruchem lokalnym z całym ruchem wschód zachód, to trzeba było
    naprawdę dużej wyobraźni - co widać zresztą w statystykach - nie ma
    tygodnia bez dwóch solidnych dzwonów.

    Shrek.