    From: luxcamera <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wynagrodzenie dla fotograf????????????????????????????
    Date: Thu, 14 May 2009 20:44:19 +0200

    p47 wrote:
    > Sprawa jest prosta,- skoro ktoś jest chętny, aby wykonac pracę za x zł i
    > jej poziom jest adekwatny do moich potrzeb to nie ma najmniejszego
    > powodu, aby np. tobie płacic za to samo 2, czy 3 razy to więcej i to
    > tylko dlatego w gruncie rzeczy, że uważasz, iż powinienes wyższa
    > stawkę;-). Co innego, jesli w istocie potrafisz pokazać, ze twoja prtaca
    > przyniesie mi też 3, czy 3 razy wiecej korzyści, i to takich, które mi
    > sa potrzebne, -wtedy zapewne zdecyduję się na ciebie.
    > Z drugiej jednakże strony oczywiście nikt nie przymusza cię, abyś brał
    > prace za stawki ciebie nie zadawalające.
> [...]

    Tak masz rację - skoro ktoś jest chętny -, ale tutaj chodziło o troszkę
    inną sytuację - Baumit płaci pewnie nieźle tej agencji - problem tylko
    taki, że ktoś tam w ich marketingu najwyraźniej nie patrzy za co płaci,
    bo opublikowane zdjątka są ... - wybacz, że nie skomentuję ich - sam zobacz.

    Napisałem o całości, żeby pokazać, jak często "agencje" ubierając w
    ładne słówka i ideologię swoje działania, próbują zrobić z kogoś frajera.

    Poza tym niby o.k. Jeśli im trzeba zdjęć za 200 zł, to niech ktoś je robi.

    Mimo wszystko szkoda mi tych, którzy zrobią za te 200zł. Uważam takie
    propozycje za naruszanie godności człowieka i jego profesji.

    Teraz to jest 200zł, potem będzie 100zł, a potem ...

    Ra-V
    www.luxcamera.com
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.