  • Data: 2009-05-14 19:04:08
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotografów - śmieszne czy tragiczne?
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@a...at wrote:

    > Nie twierdze ze fotografowie zarabiaja za duzo - mnie tylko dziwi , ze
    > tak sobie duzo licza za godzine pracy.
    > Obsluga wesela - - 10 godzin pracy , dostajesz jeszcze wyzere i
    > kielicha , do tego jeszcze jakas znjomosc mozesz zawrzec.
    > 40 zl/ godzine = 400 zl.
    > wywolanie i obrobka 10 godzin = 400 zl
    >
    > razem 800 zl + koszt cd az za dobrze.

    dolicz amortyzacje sprzetu lub przelicz na to ile bys musial zaplacic za
    pozyczenie

    tak samo z oprogramowaniem

    dolicz know-how kogos, kto wie jak uzyc tego sprzetu i oprogramowania

    40 zlotych za godzine to ja nawet nie zaczynam rozmowy, choc calkiem
    inna branza, ale wiem ile musialm kupic sprzetu, softu, ksiazek, czasu
    poswiecic, zeby sie nauczyc tego dobrze i efektywnie uzywac, wiem ile
    zre to wszystko pradu, ileo kosztuje miejsce gdzie to wszystko musze
    trzymac, ile podatkow zaplacic, no sorry, 40 i to pewnie jeszcze butto
    za godzine to niech bierze student, ale nie fachowiec. koles od pieca
    gazowego wzial 150 za 30 minut... technik jakis po zawodowce pewnie...