  • Data: 2009-05-14 18:26:56
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotograf????????????????????????????
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "luxcamera" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:guhh2k$1bh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    eshow.php?directory=23

> [...]
    >
    > Cieszę się, że jeszcze mnie kryzys tak bardzo nie przycisnął, żebym
    > sprzętem za xx000 zł pracował przez kilkanaście godzin za 200zł.
    >
    > Jest jeszcze aspekt szacunku do samego siebie.
    > Jeśli siebie szanuję, to szanuję rezultaty własnej pracy - jestem dumny z
    > rezultatów tej pracy i nie przyłożę się do robienia "kaszany".
    > Nie chodzi o to, że muszę zaraz brać za każdą robotę tysiące złotych, ale
    > żeby jako fotograf mieć stawkę niższą niż pracownik "przeuroczych"
    > restauracji McDonald's... Musiałbym następnego dnia rano spojrzeć w lustro
    > i zadać sobie pytanie: Chińczyk, czy idiota?

    Sprawa jest prosta,- skoro ktoś jest chętny, aby wykonac pracę za x zł i jej
    poziom jest adekwatny do moich potrzeb to nie ma najmniejszego powodu, aby
    np. tobie płacic za to samo 2, czy 3 razy to więcej i to tylko dlatego w
    gruncie rzeczy, że uważasz, iż powinienes wyższa stawkę;-). Co innego, jesli
    w istocie potrafisz pokazać, ze twoja prtaca przyniesie mi też 3, czy 3 razy
    wiecej korzyści, i to takich, które mi sa potrzebne, -wtedy zapewne
    zdecyduję się na ciebie.
    Z drugiej jednakże strony oczywiście nikt nie przymusza cię, abyś brał prace
    za stawki ciebie nie zadawalające.
    A zatem wszyscy powinni byc zadowoleni;-)

    p47