  • 51. Data: 2010-04-20 19:47:58
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 17:40:21 +0200, Grzegorz na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > polskie karty płatnicze i kredytowe czasem nie są akceptowane.

    Tak z ciekawości - piszesz o Visie czy MasterCard ?

    "O kierunku sztuki można powiedzieć, że się wybił, dopiero wtedy, gdy
    stosują go dekoratorzy wystaw. Pablo Picasso."

  • 52. Data: 2010-04-20 20:45:01
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Marcin Stankiewicz !:

    > Tak z ciekawości - piszesz o Visie czy MasterCard ?

    Visa kredytowa, i Visa Elektron. Mastercarda nie testowałem. Ten problem
    jest widoczny we Włoszech i we Francji - na jednej bramce działa, na
    kolejnej już nie .....

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 53. Data: 2010-04-20 21:09:40
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    krzysiek82 pisze:
    > witajcie
    > Jadę sobie jutro na kilka dni do Hiszpanii, wyjazd z centrum polski,
    > jaką trasę proponujecie, z jakimi kosztami za autostrady muszę się
    > liczyć? Jakieś specyficzne wymagania tam mają itp itd? Z góry dziękuje
    > za odpowiedzi.

    Przy okazji takich "debilizmow" dodam, ze bodajze w latach 70 jakis
    Polak przejechal w jakims rekordowo krotkim czasie bodajze z polnocnej
    kanady do poludniowej ameryki...
    Rekord robil na mnie wrazenie nawet teraz, a to bylo dawno temu.. facet
    nie mial wsparcia finansowego itd... ale to co zrobil przeszlo do historii
    Moze ktos lina zapoda jak to pamieta

  • 54. Data: 2010-04-20 21:21:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    m pisze:
    > Krzyś pokaże , ze się da :-)

    No a jak :) To na swój sposób jest rozrywką, biorąc pod uwagę lokalny
    folklor. Wciąż czekam na doniesienia o zdobytych trasach pewnym
    ogórkiem ;)

    > Mój znajomy jechał autem do Hiszpanii z rodziną na wczasy z odpoczynkami
    > 2 dni
    > Jak potem stwierdził raz i nigdy więcej - bezsensowna męczarnia.

    Bez przesady - zależy czym jedziesz. Wycieczka Windstarem męcząca nie
    jest (ot, dłuższa wyprawa małym autobusem), ale znam też takich, którzy
    to zrobili maluchem - faktem jest, że nie w 24h ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 55. Data: 2010-04-20 21:39:05
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 20:45:01 +0200, Grzegorz na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Visa kredytowa, i Visa Elektron. Mastercarda nie testowałem. Ten problem
    > jest widoczny we Włoszech i we Francji - na jednej bramce działa, na
    > kolejnej już nie .....

    Dziwne :) Bo w sumie dla centrum autoryzacji nie ma znaczenia z jakiego
    banku jest karta ;-)

    "Człowiek jest lepszy aniżeli jego własne czyny. Andrzej Szczypiorski"

  • 56. Data: 2010-04-20 21:54:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Dziwne :) Bo w sumie dla centrum autoryzacji nie ma znaczenia z jakiego
    > banku jest karta ;-)

    Zasadniczo to prawda - faktem jest, że we Francji spotkałem się z
    brakiem obsługi dowolnych kart (poza ich lokalnymi - ale to na jakichś
    zadupiach, a nie na bramkach ), choć Visa była zazwyczaj obsługiwana.
    Grzegorz pewnie nie zauważył piktogramów na bramkach i podjechał do
    takiej, która obsługiwała tylko ichniejsze wynalazki :) Za gapowe się
    płaci :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 57. Data: 2010-04-20 22:04:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 15:08:06 +0200, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    >jadę z żoną, ale ja prowadzę, nie zasnę jeśli o to chodzi, potrafię się
    >skoncentrować i nie muszę spać przez długi okres czasu.

    Tak Ci się tylko wydaje. Długa jazda po autostradzie jest bardzo
    nużąca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 58. Data: 2010-04-20 22:07:58
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    W dniu 2010-04-20 15:35, krzysiek82 pisze:

    > dostałem zaproszenie na weekend to grzech nie skorzystać. Wyjazd w środę
    > po południu bo jeszcze mam ślub koleżanki o 12stej całe szczęście
    > cywilny to pójdzie szybko.

    Czyli wstajesz rano, zaliczasz ślub, wsiadasz w samochód i wczesnym
    popołudniem starujesz w trasę 2500 km planowaną na 24 h. Brawo.
    Startujesz w korkach, nie śpisz z 36 godzin, sikasz do butelki, itp. Weź
    ze sobą trochę amfy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 59. Data: 2010-04-20 23:38:44
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Jacek <m...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie mial wsparcia finansowego itd... ale to co zrobil przeszlo do historii

    Bardzo znany (widać nie wszystkim) film fabularny.
    Wpisz w Google:

    Znikający punkt

    Wmak

  • 60. Data: 2010-04-21 00:15:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-20, Hektor <z...@w...pl> wrote:

    > Ale czego chcesz od mojego cytowania? Czy to zmienia jakoś kontekst:
    > "Zapamiętaj jedno - nie masz jakichkolwiek szans, żeby bezpiecznie
    > przejechać ten dystans"?

    Jakbyś użył chociaż drugiej szarej komórki to byś zauważył różnicę
    pomiędzy "nie masz jakichkolwiek szans", a "nie masz jakichkolwiek
    szans, żeby bezpiecznie przejechać ten dystans".

    Krzysiek Kiełczewski