  • 1. Data: 2010-04-20 11:00:39
    Temat: Wybór auta do 20k
    Od: "km" <k...@t...pl>

    Witam,

    Zamierzam kupić auto z silnikiem diesla do kwoty 20k. Zastanawiam sie na
    Volvo V40 z silnikiem 1.9, 116PS po faceliftingu oraz Fordem Mondeo tez 1.9.
    Forda za te pieniądze miałbym lepiej wyposażonego pewnie i młodszego.
    Czasami do auta bede podczepiał przyczepkę, więc auto musi być w miare
    mocne. Co proponujecie wybrać z tych 2 aut, albo na jakie jeszcze auta
    zwrócić uwagę ?

    Pozdrawiam,
    mk

  • 2. Data: 2010-04-20 11:09:00
    Temat: Re: Wybór auta do 20k
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    km nabazgrał:
    > Witam,
    > Zamierzam kupić auto z silnikiem diesla do kwoty 20k. Zastanawiam sie na
    > Volvo V40 z silnikiem 1.9, 116PS po faceliftingu oraz Fordem Mondeo tez

    Też zastanawiałem się nad Mondeo ale dwóch olegów mialo z firmy i narzekali
    więc padło na Volvo tylko że benzyna 1.8 oczywiście ile ludzi tyle opini
    więc decyduj sam :)
    Po więcej info na temat V40 polecam poczytać http://www.v40.pl/index.php na
    pewno znajdziesz odpowiedzi. Co do drogich części do Volvo to mit więc tym
    się nie sugeruj jak by zaraz ktoś tu pewnie pisał :) wydaje mi się że
    wyposażenie Volvo nie odstaje od tego w Fordzie masz manual/auto klimę,
    tempomaty, relingi na dach, halogeny, komputer, xeony, skóra i to chyba
    wszystko co można wybrać przy V40 więcej nie pamiętam.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 3. Data: 2010-04-20 12:35:05
    Od: "km" <k...@t...pl>

    Użytkownik "km" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czasami do auta bede podczepiał przyczepkę, więc auto musi być w miare
    > mocne. Co proponujecie wybrać z tych 2 aut, albo na jakie jeszcze auta

    Zapomniałem dodać, że jest jeszcze 3 auto Laguna. Wiec wybieram z tych 3:
    V40, Mondeo, Laguna

  • 4. Data: 2010-04-20 13:08:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    km wrote:

    > Zamierzam kupiae auto z silnikiem diesla do kwoty 20k. Zastanawiam sie na
    > Volvo V40 z silnikiem 1.9, 116PS po faceliftingu oraz Fordem Mondeo tez
    > 1.9. Forda za te pieni?dze mia?bym lepiej wyposa?onego pewnie i
    > m?odszego. Czasami do auta bede podczepia? przyczepke, wiec auto musi
    > byae w miare mocne. Co proponujecie wybraae z tych 2 aut, albo na jakie
    > jeszcze auta zwróciae uwage ?

    Trochę dziwny dylemat, przecież to zupełnie inne auta. Mondeo jest
    przynajmniej o numer większe od V40. W Mondeo nie ma diesla 1,9, jest 2,0.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-04-20 13:34:18
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 20 Kwi, 11:00, "km" <k...@t...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zamierzam kupić auto z silnikiem diesla do kwoty 20k. Zastanawiam sie na
    > Volvo V40 z silnikiem 1.9, 116PS po faceliftingu oraz Fordem Mondeo tez 1.9.

    Mondeo do 20k to raczej mk2. IMO zależy czy auto na trasę czy głownie
    do miasta - tu V 40 benzyna.
    W obu wypadkach (ok.90 KM) z przyczepą nie będzie problemów.
    Szukając w ubiegłym roku małego kombi zwróciłem uwagę na V 40 ale po
    przejechaniu się (1,9 diesel) i porównaniu z innymi/podobnymi byłem
    (cena, jakość, ładowność, jazda) bez dwóch zdań przekonany byłem do
    xary kombi - kładzie V 40 na łopatki.
    Okoliczności sprawiły, że nabyłem mondeo ;)

    pozdrawiam
    Sebastian
    były cytryny AX, ZX, XM, teraz są fordy Focus mk2, Mondeo mk3

  • 6. Data: 2010-04-20 18:03:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    czupakabra wrote:

    > Mondeo do 20k to raczej mk2. IMO zależy czy auto na trasę czy głownie do
    > miasta - tu V 40 benzyna.

    Za 20k można już znaleźć przyzwoite mk3 TDDI. TDCI z pierwszych roczników
    lepiej raczej unikać albo przynajmniej sprawdzić stan wtrysków i pompy.

    --
    cokolwiek