  • 61. Data: 2010-04-21 01:05:09
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4bcdd7ca$0$19171$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Ale co konkretnie to Tobie tłumaczy? Że jeżdżę niebezpiecznie?

    Dokładnie.
    Że szybka jazda przez 19 h non stop jest jazdą niebezpieczną.
    Niezależnie od tego kto się tego podejmuje.

    > A skąd wiesz czym jechałem?

    Pewnie czymś w ten deseń, inaczej dość ciężko byłoby Ci zrobić taką
    odległość w takim czasie.
    Mnie się udało trasę Poznań-Paryż zrobić w niewiele krótszym czasie i już
    trzeba się było dość mocno śpieszyć, w dość mocnym aucie (Punto HGT).

    >Nie był to co prawda samochód klasy GT (one wbrew pozorom do takich podróży
    >nie specjalnie się nadają),

    Eeee tam, Clarkson jak się z TGV ścigał twierdził co innego.
    Z braku własnych doświadczeń z tego typu samochodami raczej jemu wierzę.

  • 62. Data: 2010-04-21 01:06:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał

    > Na takich trasach, kluczem jest odrobina planowania. Polskę pokonywać
    > najlepiej w nocy, granicę przekraczając o świcie. W moim przypadku
    > wypraktykowałem wyjazd ok. północy - wcześniejszy start daje się we znaki
    > pod koniec kolejnego dnia. W dzień wyjazdu warto się trochę lepiej wyspać
    > czy odpocząć. Aby po całym dniu pracy wsiąść za kierownicę w taką trasę,
    > trzeba mieć końskie zdrowie.

    A raczej nie po kolei pod sufitem.

  • 63. Data: 2010-04-21 01:44:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 15:19:57 +0200, Cavallino wrote:

    >Przez 24 h dojedzie do Hiszpanii? Wolne żarty !!!!

    Jak ma twarda d* to dojedzie.

    J.

  • 64. Data: 2010-04-21 01:55:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 15:28:10 +0200, Cavallino wrote:

    >Dokładnie.
    >Ja miałem takie samo wrażenie, a jechałem tylko w okolice Marsylii.
    >Fakt, że nieszczęśliwie wybrałem 1 sierpnia na wyjazd i zaliczyłem kilka
    >korków w Niemczech, ale do Hiszpanii jednak jest trochę dalej niż do
    >Marsylii. ;-)

    Z Marsylii do Hiszpanii juz bliziutko :-)

    Tak czy inaczej - dwa dni jechac, dwa dni wracac, zeby spedzic "pare
    dni" - IMO sie nie oplaca. Co innego na dwa tygodnie.

    J.

  • 65. Data: 2010-04-21 02:01:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 15:33:03 +0200, krzysiek82 wrote:

    >ile mnie więcej trzeba liczyć na dojazd?

    24h, ale jazdy.
    Spac trzeba, jesc trzeba, odkleic sie od fotela trzeba ..

    W praktyce dwa dni do Barcelony, trzy jesli na dalszy koniec
    Hiszpanii. Kolejny dzien jesli ruszasz z Suwalk :-)

    J.

  • 66. Data: 2010-04-21 02:05:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 01:05:09 +0200, Cavallino wrote:

    >Eeee tam, Clarkson jak się z TGV ścigał twierdził co innego.
    >Z braku własnych doświadczeń z tego typu samochodami raczej jemu wierzę.

    Klakson jest pozer i mowi co mu przynosi ogladalnosc.

    Niech kiedys przyjedzie do Lublina samochodem, to potem pogadamy dalej
    :-)

    J.

  • 67. Data: 2010-04-21 09:29:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak ma twarda d* to dojedzie.

    Chyba że będzie choć jedna przygoda na drodze, która spowoduje korek na
    autostradzie, albo sam gdzieś wyrżnie pod koniec podróży, gdy już będzie
    przysypiał za kółkiem.

  • 68. Data: 2010-04-21 09:30:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Z Marsylii do Hiszpanii juz bliziutko :-)

    Zgadza się.
    Ale jednak dalej, a i tak 2 dni jechałem.
    Nie mówiąc o tym że nie każdy z Zachodniej Polski wyrusza.

  • 69. Data: 2010-04-21 09:31:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Klakson jest pozer i mowi co mu przynosi ogladalnosc.

    Sugerujesz, że próba z TGV była kitem?

  • 70. Data: 2010-04-21 09:50:54
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > albo sam gdzieś wyrżnie pod koniec podróży, gdy już będzie
    > przysypiał za kółkiem.

    a miejsce na Wawelu juz zajete ;P

    Icek