  • 1. Data: 2010-04-20 12:21:21
    Temat: wyjazd do Hiszpanii
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    Jadę sobie jutro na kilka dni do Hiszpanii, wyjazd z centrum polski,
    jaką trasę proponujecie, z jakimi kosztami za autostrady muszę się
    liczyć? Jakieś specyficzne wymagania tam mają itp itd? Z góry dziękuje
    za odpowiedzi.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-04-20 13:32:46
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

> [...]
    > trasę proponujecie, z jakimi kosztami za autostrady muszę się liczyć?
    > Jakieś specyficzne wymagania tam mają itp itd? Z góry dziękuje za

    Miałem kiedys znajomego co to często z Madrytu do Kielc pomykał dość często.
    Ponoć najszybciej jezdzil przez Włochy (rekord to 24h)
    Z kolei w Italii autostrady sa drogie. Wydaje sie ze najlepiej przez Niemcy
    (super drogi i free) a potem przez Francję. Nie bylem nigdy we Francji - nie
    wiem jakie tam sa warunki drogowe.
    Miki

  • 3. Data: 2010-04-20 14:42:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Miki pisze:
    > Miałem kiedys znajomego co to często z Madrytu do Kielc pomykał dość często.
    > Ponoć najszybciej jezdzil przez Włochy (rekord to 24h)

    te 24h trochę mnie dołują, mam zamiar jechać non stop z przerwą na
    tankowanie liczę, że zejdę poniżej 24h

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-04-20 14:47:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 14:42:13 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > te 24h trochę mnie dołują, mam zamiar jechać non stop z przerwą na
    > tankowanie liczę, że zejdę poniżej 24h

    W pojedynkę?
    Czy masz kierowcę-zmiennika?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-04-20 15:08:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Seba pisze:
    > W pojedynkę?
    > Czy masz kierowcę-zmiennika?

    jadę z żoną, ale ja prowadzę, nie zasnę jeśli o to chodzi, potrafię się
    skoncentrować i nie muszę spać przez długi okres czasu.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-04-20 15:12:33
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > jadę z żoną, ale ja prowadzę, nie zasnę jeśli o to chodzi, potrafię się
    > skoncentrować i nie muszę spać przez długi okres czasu.

    24h za kierownicą?
    Za jakie grzechy? Od tego jest samolot, pociąg.
    Jak kto lubi to może, Ja po 8 h mam serdecznie dość dupowozu
    Na 24h non stop bym się nie pisał, niech inni się męczą i ryzykują
    śmierć.Idiotyzm, czy bohaterstwo - vide pilot tutki.

  • 7. Data: 2010-04-20 15:15:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 15:08:06 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > jadę z żoną, ale ja prowadzę, nie zasnę jeśli o to chodzi, potrafię się
    > skoncentrować i nie muszę spać przez długi okres czasu.

    Jechałeś kiedykolwiek tak długą trasę? Pytam, ponieważ z tego co piszesz
    wynika, iż nie wiesz o czym mówisz/piszesz.
    Zapamiętaj jedno - nie masz jakichkolwiek szans, żeby bezpiecznie
    przejechać ten dystans (w sposób bezpieczny dla Ciebie i innych) przy
    takich założeniach jakie przyjąłeś. I tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-04-20 15:19:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 24h za kierownicą?

    Przez 24 h dojedzie do Hiszpanii?
    Wolne żarty !!!!

  • 9. Data: 2010-04-20 15:24:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > jadę z żoną, ale ja prowadzę, nie zasnę jeśli o to chodzi, potrafię się
    > skoncentrować i nie muszę spać przez długi okres czasu.

    szkoda zdrowia i zycia

    Kilka razy w historii robilem maratony. Po 8h jest juz ciezko, po 12h jest
    do dupy.

    Nie wyobrazam sobie jazdy 24h.

    Do Hiszpani przez Niemcy Francje musisz liczyc 2100 km (nie mniej). Oznacza
    to dobrym tempem autostradowym 16h. Da sie zrobic ale ja bym robil to z
    noclegiem.

    po 10h bardzo szybkeij jazdy (>160km/h) to naprawde jestes umordowany.

    Czasami biznesowo jak sie spieszysz i liczy sie czas to grzejesz non stop.
    Ale jak wakacje to wyjedz dobe wczesniej i przespij sie.

    Icek

  • 10. Data: 2010-04-20 15:24:59

    wiadomości news:hqk9lv$sag$1@news.onet.pl...
    > Przez 24 h dojedzie do Hiszpanii?
    > Wolne żarty !!!!

    Krzyś pokaże , ze się da :-)
    Mój znajomy jechał autem do Hiszpanii z rodziną na wczasy z odpoczynkami 2
    dni
    Jak potem stwierdził raz i nigdy więcej - bezsensowna męczarnia.