  • 1. Data: 2010-04-20 11:34:34
    Temat: Warszawa --- Nowy Dwór Mazowiecki
    Od: "latet" <l...@s...pl>

    Witam,

    Mieszkam w Warszawie (Ursus), zaproponowano mi pracę w Nowym Dworze Mazowieckim.
    Czy ktoś może mi choćby w przybliżeniu powiedzieć ile się tam jedzie (rano) i
    ile się stamtąd wraca (po południu). Niby "pod prąd korków", ale i tak się boję,
    że dojazdy by mnie zamęczyły.

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2010-04-20 11:40:42
    Temat: Re: Warszawa --- Nowy Dwór Mazowiecki
    Od: "MK" <c...@g...com>

> [...]
    > jedzie (rano) i ile się stamtąd wraca (po południu). Niby "pod prąd
    > korków", ale i tak się boję, że dojazdy by mnie zamęczyły.

    Finansowo to na pewno :)

  • 3. Data: 2010-04-20 11:49:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-20 11:34, latet wrote:

> [...]
    > tam jedzie (rano) i ile się stamtąd wraca (po południu). Niby "pod prąd
    > korków", ale i tak się boję, że dojazdy by mnie zamęczyły.

    Jesli mnostwo ludzi z NDM dojezdza do DC do pracy i to w rejony nawet
    dalsze niz Ursus to jesli tylko propozycja placowa sprawi Ci sie w ogole
    oplaca ruszyc z domu.. reszte dopowiedz sobie sam ;). W koncu
    to nie dojazd do sasiedniego wojewodztwa, ND jest naprawde Mazowiecki.

    Zreszta z Ursusa masz calkiem niezla alternatywna droge
    bez koniecznosci jechania przez Warszawe. Przez Leszno i Kazun.
    Ostatnio chyba nawet zakazali tam ruchu ciezarowek.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2010-04-20 11:51:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    latet wrote:

> [...]
    > tam jedzie (rano) i ile się stamtąd wraca (po południu). Niby "pod prąd
    > korków", ale i tak się boję, że dojazdy by mnie zamęczyły.

    Może po prostu któregoś dnia sam się tam przejedź i oceń czy Ci to
    odpowiada? ;)

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-04-20 12:52:38
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "latet" <l...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jedzie (rano) i ile się stamtąd wraca (po południu). Niby "pod prąd
    > korków", ale i tak się boję, że dojazdy by mnie zamęczyły.

    Jeżdżę codziennie do pracy poza Wawę - ma to swój urok, ale km trzeba sporo
    robić - korków prawie nie ma ... choć z Ursusa to już kawałek jest.

  • 6. Data: 2010-04-20 13:35:33
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Jedziesz przez puszczę (Leszno). Kolega z pracy codziennie dojezdza z pod
    NDM na Wolę E7 (prawie ursus) i nie narzeka - a jezdzi w tym gorszym
    kierunku :)

    Pzdr,
    BM

  • 7. Data: 2010-04-20 18:50:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Może po prostu któregoś dnia sam się tam przejedź i oceń czy Ci
    > odpowiada? ;)

    O 7 rano czy kiedy tam bedzie musial.

    Warto tez sprawdzic polaczenia kolejowe - auto czasem musi do
    warsztatu

    No i sprawdzic czy to sie oplaca, oraz w ogolnosci pomyslec nad
    zmiana mieszkania czy pracy - na dluzszy czas to niestety meczace
    jest.

    J.

  • 8. Data: 2010-04-20 20:54:00
    Od: "latet" <l...@s...pl>

    > Zreszta z Ursusa masz calkiem niezla alternatywna droge
    > bez koniecznosci jechania przez Warszawe. Przez Leszno i Kazun.

    Masz na mysli taką trasę?

    Ursus --> Mory --> Ożarów --> Błonie --> Leszno --> Kazuń --> Nowy Dwór

    czy może taką:

    Ursus --> Pruszków --> (drogi 701, 700, 720) --> Błonie (itd...)

    > Ostatnio chyba nawet zakazali tam ruchu ciezarowek.

    A ciekawe jak tam zimą z odśnieżaniem?

    Dziękuję,

    latet

  • 9. Data: 2010-04-21 21:04:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-20 20:54, latet wrote:

    > Masz na mysli taką trasę?
    >
    > Ursus --> Mory --> Ożarów --> Błonie --> Leszno --> Kazuń --> Nowy Dwór

    Niekoniecznie az tak daleko poznanska i nie ma sensu raczej ladowac
    sie w zapychajacy sie Ozarow. Moze byc np. Mory-Bronisze-tam
    przelot przez rondko do Babic i od Babic do Leszna i w prawo prosto
    juz lecisz na NDW. Omijasz jakies bardziej nerwowe punkty.

    > Ursus --> Pruszków --> (drogi 701, 700, 720) --> Błonie (itd...)

    Nieee, po co zwiedzac swiat choc tak piekny jest..

    > A ciekawe jak tam zimą z odśnieżaniem?

    Raczej dosc normalnie. To jest dosc mocno uczeszczana droga
    wojewodzka wiec raczej w stosownych priorytetach.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-04-21 21:21:45
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    >
    > No i sprawdzic czy to sie oplaca, oraz w ogolnosci pomyslec nad zmiana
    > mieszkania czy pracy - na dluzszy czas to niestety meczace jest.

    Tak właśnie myślę. Biorąc pod uwagę pracę daleko od domu, i na przykład
    dojazdy pół godziny dłużej w każda stronę, to daje godzinę więcej
    dziennie na dojazdy, niż w przypadku pracy w pobliżu.

    A godzina dłużej codziennie przez jakieś 200 dni pracujących w roku, to
    daje 200 h "straconych" na dojazdy dalej. 200 h / 24 to 8 dni z życia
    spędzone w samochodzie ...

    Czy warto?

    Seco