    From: Jacek <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Date: Tue, 20 Apr 2010 21:09:40 +0200

    krzysiek82 pisze:
    > witajcie
    > Jadę sobie jutro na kilka dni do Hiszpanii, wyjazd z centrum polski,
    > jaką trasę proponujecie, z jakimi kosztami za autostrady muszę się
    > liczyć? Jakieś specyficzne wymagania tam mają itp itd? Z góry dziękuje
    > za odpowiedzi.

    Przy okazji takich "debilizmow" dodam, ze bodajze w latach 70 jakis
    Polak przejechal w jakims rekordowo krotkim czasie bodajze z polnocnej
    kanady do poludniowej ameryki...
    Rekord robil na mnie wrazenie nawet teraz, a to bylo dawno temu.. facet
    nie mial wsparcia finansowego itd... ale to co zrobil przeszlo do historii
    Moze ktos lina zapoda jak to pamieta