  • 31. Data: 2010-04-20 17:02:59
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Nie, to po prostu Ty nie masz pojęcia, że jeździsz niebezpiecznie.

    A skąd wiesz jak jeżdże?

    ZK

  • 32. Data: 2010-04-20 17:09:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafal Lorenc" <s...@u...sie.pl> napisał w wiadomości
    > Cavallino [c...@k...pl]

    > Trasa mniej więcej wyglądała tak:

    Domyślam się jak wyglądała, autostrady we Włoszech podublowane z reguły nie
    są.
    Zresztą praktycznie każdy odcinek tej trasy już przejechałem w życiu i tylko
    o okolicach Monaco można powiedzieć że biegnie brzegiem.

    Jak na mój gust lepszy bo tańszy wariant byłby przez Salzburg i Innsbruck,
    jako że austriackie drogi i paliwo są tańsze niż włoskie.

  • 33. Data: 2010-04-20 17:10:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > A skąd wiesz jak jeżdże?

    Napisałeś w poprzednim poście o jednym skoku z Trójmiasta do Hiszpanii w
    19h.
    To wszystko tłumaczy.
    Przy czym trasa raczej dla auta GT.

  • 34. Data: 2010-04-20 17:24:01
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Cavallino [c...@k...pl]
> [...]

    > Zresztą praktycznie każdy odcinek tej trasy już przejechałem w życiu i tylko
    > o okolicach Monaco można powiedzieć że biegnie brzegiem.

    Na moje to powiedzmy od Monaco do Cannes aż grzech nie jechać lokalnymi
    drogami ze względu na widoki i klify.

    > Jak na mój gust lepszy bo tańszy wariant byłby przez Salzburg i Innsbruck,
    > jako że austriackie drogi i paliwo są tańsze niż włoskie.

    Jasne, ale jak ktoś jednak chce skorzystać z odpoczynku to akurat jest
    to dobre miejsce - mniej więcej w połowie drogi (licząc czasowo) - można
    zjechać te 30km nad morze i złapać trochę snu na plaży ;-)

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 35. Data: 2010-04-20 17:24:29
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-20 15:32, krzysiek82 pisze:
    [...]

    > zależy od organizmu ja tyle wytrzymam

    [...]

    A ja myślę, że tak tylko Ci się wydaje.

    A.

  • 36. Data: 2010-04-20 17:40:21
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello krzysiek82 !:
    > witajcie
    > Jadę sobie jutro na kilka dni do Hiszpanii, wyjazd z centrum polski,
    > jaką trasę proponujecie, z jakimi kosztami za autostrady muszę się
    > liczyć? Jakieś specyficzne wymagania tam mają itp itd? Z góry dziękuje
    > za odpowiedzi.

    Saabem piszesz ....

    Myślę, że masz szansę zmieścić się w 24 h np. do Barcelony, ale to taki
    trochę sadomasochizm. Na trasie osiągniesz średnią max 120, czyli 21 -
    22 godziny jazdy. Do tego kilka tankowań, sikanie i żarcie w aucie. Da
    się, ale ja bym wolał coś po drodze zobaczyć.

    Aha - jak nie będzie nigdzie korków, a to różnie bywa. I załamania
    pogody. Ceny autostrad wyszukaj sobie w necie, polskie karty płatnicze i
    kredytowe czasem nie są akceptowane.

    No i pochwal się po powrocie. Bo ja np. po ok. 1600 km to mam ochotę na
    odpoczynek ;-) !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 37. Data: 2010-04-20 18:04:25
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 16:14:38 +0200, Hektor napisał(a):

    > Ile masz lat, że lansujesz takie kategoryczne sądy?

    Wystarczająco dużo (32), żeby obiektywnie ocenić (taką trasę pokonałem
    wielokrotnie, bardzo wielokrotnie), iż taka 'wyprawa' (przy takim
    podejściu jak Krzyśka) to po prostu proszenie się o kłopoty. Ot uda się
    lub nie. Ponad 2 kkm przejechane na raz, przez jednego kierowcę (bez
    optymalnego odpoczynku - rozplanowanego logicznie czasowo i miejscowo)
    nie może być optymalną czy bezpieczną odległością do pokonania ot tak.
    Rodzaj auta ma tutaj drugorzędne znaczenie. I tyle. Tylko tyle.

    > To, że Tobie nie mieści się to w głowie, nie oznacza wcale, że nie jest to możliwe.

    A gdzie ja napisałem, że mi się to nie mieści w głowie? Wiesz,
    nadinterpretacja moich słów nie jest wskazana - nie bierz wszystkich
    swoją miarą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 38. Data: 2010-04-20 18:22:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:

    > Kilka razy po jakieś 1300-1400km, raz ponad 2500km dałem radę

    Weź pod uwagę, że do 1300-1400km - jak komuś jeżdżenie nie sprawia
    trudności -
    robi się bez problemu w kilkanaście godzin. Po dobrych drogach
    i jak nie ma korków, ulewy, wypadków. Po tych kilkunastu godzinach jazdy
    każda następna setka do przejechania jest już o wiele trudniejsza.
    Należę do osób, którym nie sprawia problemów taka jazda
    (zatrzymuję się z rozsądku, choć pewnie mogłbym tylko po to, żeby
    zatankować),
    ale ponad 2000km robiłbym na dwie raty. Z "pewnym" noclegiem: tzn
    hotel/motel,
    kolacja/śniadanie, prysznic, nocleg w łóżku (a nie spanie na parkingu w
    aucie)

  • 39. Data: 2010-04-20 18:31:55
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-04-20 14:42, krzysiek82 pisze:

    > te 24h trochę mnie dołują, mam zamiar jechać non stop z przerwą na
    > tankowanie liczę, że zejdę poniżej 24h

    Nie ma szans. Ja dosyć mocno się śpiesząc zajechałem najszybciej w 25h.

  • 40. Data: 2010-04-20 18:35:19
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Napisałeś w poprzednim poście o jednym skoku z Trójmiasta do Hiszpanii w
    > 19h.
    > To wszystko tłumaczy.

    Ale co konkretnie to Tobie tłumaczy? Że jeżdżę niebezpiecznie?

    > Przy czym trasa raczej dla auta GT.

    A skąd wiesz czym jechałem? Nie był to co prawda samochód klasy GT (one
    wbrew pozorom do takich podróży nie specjalnie się nadają), ale samochód
    zbudowany z myślą o takich trasach. Żadnym kompaktem nie podjąłbym się
    pokonać takiego dystansu.

    ZK