  • 21. Data: 2010-04-20 16:14:38
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał

    > Zapamiętaj jedno - nie masz jakichkolwiek szans, żeby bezpiecznie
    > przejechać ten dystans (w sposób bezpieczny dla Ciebie i innych) przy
    > takich założeniach jakie przyjąłeś. I tyle.

    Ile masz lat, że lansujesz takie kategoryczne sądy? To, że Tobie nie mieści
    się to w głowie, nie oznacza wcale, że nie jest to możliwe.

    Zbigniew Kordan

  • 22. Data: 2010-04-20 16:20:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafal Lorenc" <s...@u...sie.pl> napisał w wiadomości
    > Pan Piskorz [p...@b...pl]

    > A co cwaniak się odezwał?

    > O ja jebie, doprecyzuje specjalnie dla Ciebie:
    > *wybrzeżem* morza śródziemnego a następnie adriatyckiego.

    LOL
    To musiałbyś do Grecji, a nie do Hiszpanii jechać. ;-)

  • 23. Data: 2010-04-20 16:20:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał

    > Ile masz lat, że lansujesz takie kategoryczne sądy? To, że Tobie nie
    > mieści się to w głowie, nie oznacza wcale, że nie jest to możliwe.

    Nie, to po prostu Ty nie masz pojęcia, że jeździsz niebezpiecznie.

  • 24. Data: 2010-04-20 16:24:01
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Pan Piskorz [p...@b...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > To odległości podajesz małe jakieś ;-)
    > Nad Adriatyk to trzeba z tej Hiszpanii sporo nadrobić.

    Jadąc z Barcelony do Krakowa przez Francję, Włochy, Austrię, Słowację/Czechy?
    Normalna odległość i normalne czasy.

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 25. Data: 2010-04-20 16:28:01
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Cavallino [c...@k...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > LOL
    > To musiałbyś do Grecji, a nie do Hiszpanii jechać. ;-)

    No mnie na lekcjach geografii uczyli, że część północnych Włoch leży nad
    tymże morzem.
    Jakby na to nie patrzeć choćby Wenecja:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/A
    driatic_Sea_map.png

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

  • 26. Data: 2010-04-20 16:29:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pan Piskorz [p...@b...pl]

    > Jadąc z Barcelony do Krakowa przez Francję, Włochy, Austrię,
    > Słowację/Czechy?
    > Normalna odległość i normalne czasy.

    Ale gdzie Ty masz Adriatyk po drodze?
    Musiałbyś w tych Włoszech inny azymut wybrać, bo to jest dokładnie w
    przeciwnym kierunku.
    Chyba że chodzi Ci o odwiedzenie go w okolicach Wenecji.

  • 27. Data: 2010-04-20 16:31:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Apr 2010 16:14:38 +0200, w
    <4bcdb6d1$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>, "Hektor" <z...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Ile masz lat, że lansujesz takie kategoryczne sądy? To, że Tobie nie mieści
    > się to w głowie, nie oznacza wcale, że nie jest to możliwe.

    Możliwe jest, ale czy warto? Po dojechaniu na miejsce organizm to sobie
    zapamięta i szkoda tych 1-2 dni na regenerację.
    Lepiej w połowie drogi wyłożyć sobie kocyk i zdrzemnąć się 2-3h.
    To będzie więcej warte niż pół dnia odpoczynku po dojechaniu na miejsce.

    Już nie mówię, że taka droga jest możliwa tylko dla w pełni wypoczętego
    człowieka. Robiłem w życiu 2 podobne trasy na raz -- ok. 20-22h i wiem, że nie
    warto.

  • 28. Data: 2010-04-20 16:32:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cavallino [c...@k...pl]

    > No mnie na lekcjach geografii uczyli, że część północnych Włoch leży nad
    > tymże morzem.

    Ale jazda autostradą o której pisałeś (zakładam że chodzi o Wenecja-Udine)
    zdecydowanie nie jest jazdą po adriatyckim wybrzeżu, nawet z niej morza za
    bardzo nie widać.
    I tak chyba Piskorz to odebrał, że pomyliłeś Morze Śródziemne z Adriatyckim.

  • 29. Data: 2010-04-20 16:33:01
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Cavallino [c...@k...pl]
> [...]

    > przeciwnym kierunku.
    > Chyba że chodzi Ci o odwiedzenie go w okolicach Wenecji.

    Trasa mniej więcej wyglądała tak:
    (link do google maps)
    http://ujeb.pl?IpI7fIBBg2

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

  • 30. Data: 2010-04-20 16:36:02
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Cavallino [c...@k...pl]
> [...]

    > bardzo nie widać.
    > I tak chyba Piskorz to odebrał, że pomyliłeś Morze Śródziemne z Adriatyckim.

    No to jak tak odebraliście no to jasne.
    Chodziło mi o zobrazowanie sytuacji którędy bo dróg i możliwości jest
    sporo.

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc