    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Date: Tue, 20 Apr 2010 18:04:25 +0200

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 16:14:38 +0200, Hektor napisał(a):

    > Ile masz lat, że lansujesz takie kategoryczne sądy?

    Wystarczająco dużo (32), żeby obiektywnie ocenić (taką trasę pokonałem
    wielokrotnie, bardzo wielokrotnie), iż taka 'wyprawa' (przy takim
    podejściu jak Krzyśka) to po prostu proszenie się o kłopoty. Ot uda się
    lub nie. Ponad 2 kkm przejechane na raz, przez jednego kierowcę (bez
    optymalnego odpoczynku - rozplanowanego logicznie czasowo i miejscowo)
    nie może być optymalną czy bezpieczną odległością do pokonania ot tak.
    Rodzaj auta ma tutaj drugorzędne znaczenie. I tyle. Tylko tyle.

    > To, że Tobie nie mieści się to w głowie, nie oznacza wcale, że nie jest to możliwe.

    A gdzie ja napisałem, że mi się to nie mieści w głowie? Wiesz,
    nadinterpretacja moich słów nie jest wskazana - nie bierz wszystkich
    swoją miarą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.