  • Data: 2013-01-13 22:52:52
    Temat: Re: wycena używanego laptopa
    Od: gadacz <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-13 22:43, rs pisze:
    > On Sun, 13 Jan 2013 22:26:17 +0100, gadacz <g...@o...pl>
    > wrote:
    <ciach>

    > przegiecie w ktora strone?

    że to dość wysoka cena.

    > jesli uwazasz, ze 450 funtow to za malo i bedziesz chcial wiecej, to
    > potencjalny kupujacy, moze ci grzecznie podziekowac i kupic sobie ten
    > sam model na amazonie. to chyba oczywiste.
    > jesli uwazasz, ze 450 funtow to za duzo, to oddaj ten laptop tej
    > osobie za przyslowiowa flaszke i moze fama w rodzinie pojdzie, ze
    > jestes dobry wujek, co moze byc bezcenne.

    takie coś to chyba tylko mastercard daje ;)

    a tak poważnie,
    to jak do tego się zabrać?
    gdyby był to jakiś stacjonarny sprzęt,
    to idzie to wycenić po częściach patrząc na alledrogo,
    a tutaj kicha nieco.

    Poniżej parametry tego sprzętu,
    jak na obecne czasy, sądzę, że całkiem przyzwoite.

    http://www.sony.pl/product/vn-fw-series/vgn-fw21e

    pozdrawiam
    gadacz