  • Data: 2013-01-14 15:35:20
    Temat: Re: wycena używanego laptopa
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-14 15:19, *RadoslawF* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A tak szerzej ?
    > Bo z mojego punktu widzenia sztucznie postawił cenę o równowartości
    > tych 450 funtów, jeśli ktoś to przebił to poznamy realną wartość.
    > Jeśli nikt nie przebił to nie znamy realnej wartości, jedyne co
    > wiemy że jest mniejsza od tych 450 funtów.

    Takie rzeczy już trzeba tłumaczyć :)
    Wystawia za 1 zł. Potencjalny kupiec licytuje z cena maksymalną na 2230
    zł (~równowartość 450 funtów dzisiaj), ale w allegro widnieć będzie ta
    cena wystawienia (pierwszy bid). Przychodzi obcy kupiec i przebija -
    powiedzmy daje max 50 zł - allegro go przebija z pierwszej oferty z
    automatu o stawkę minimalną i aktualna cena będzie powiedzmy 52 zł -
    ciągle zwycięzcą. Przychodzi trzeci (może być też kolejne zalicytowanie
    drugiego :) ) i licytuje 500 zł - automat znowu przebija i jest widoczna
    na szczycie oferta pierwszego w wysokości powiedzmy 505 zł (nie znam
    dokładnie jakie są kwoty przebicia) - tak w koło Macieju, aż znajdzie
    się desperat, który zalicytuje 2250 zł i taka cena się pojawi na
    szczycie, bo przebił maksymalny pułap pierwszego oferenta.
    Uff - jasne?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak