  • 11. Data: 2011-02-21 15:09:52
    Temat: Re: wybor obiektywu do 60d
    Od: Konrad K <l...@...pl>

    W dniu 2011-02-21 13:50, doomspawn pisze:
> [...]
    mm_f_2.8-4.0_DC_Macro_OS_HSM_Wstęp.html

    > 17-55 troche za drogi bo widze, ze ponad 3000. Natomiast 15-85 z tego co
    > czytalem prezentuje sie dosc ciekawie, zawsze to troche wiecej mm,
    > tymbardziej, ze poki co nie planuje zakupu tele. Odnosnie Sigm i
    > Tamronow slyszalem rozne opinie, ze maja problemy z ostroscia (lapia ja
    > za/przed punktem), chociaz ta Sigma 17-70 tez wyglada ciekawe. Tylko co
    > z ta ostroscia? Tymbardziej, ze w 60d nie ma juz mikroregulacji ostrosci.

    Jak to przy współpracy Canona z niezależnymi producentami bywa,
    oczywiście jest pewna loteria. A zważywszy na brak mikroregulacji,
    możesz przygotowywać się psychicznie na odesłanie sprzętu do kalibracji.
    Jeżeli nie masz możliwości kupić testując kilka egzemplarzy lub nie chce
    Ci się w to bawić, oczywiście bezpieczniej kupić C 15-85.

  • 12. Data: 2011-02-21 16:19:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-21 15:42, Polon pisze:
    > Kurcze! Ja mam 550D.
    >
    > Twoim zdaniem moj aparat ma kiepska matryce?
    > A ja sie kurcze zachwycalem jej czuloscia i mala iloscia szumow!

    To nie oglądaj możliwości porównywalnych Nikonów :)

    --
    pozdrawia Adam
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 13. Data: 2011-02-21 16:20:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-21 15:45, John Smith pisze:
    > No ale przecież nie samą matrycą robisz zdjęcia.
    > Jeśli komuś zależy na świetnym odchylanym wyświetlaczu, przyzwoitym
    > wizjerze, zgrabnym uchwycie, filmach, to co polecisz w zamian?

    Nie wiem jak tam z odchylanymi wyświetlaczami u konkurencji, bo reszta
    jest podobna albo lepsza.

    --
    pozdrawia Adam
    /to jest coś takiego do wszystkiego i niczego, że ja nie wiem, co to

  • 14. Data: 2011-02-21 16:22:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-21 16:03, Konrad K pisze:
    > Wydaje mi się, że jesteś zbyt kategoryczny w tej ocenie. Są jednak
    > ludzie zadowoleni z tych aparatów i to nawet tacy, którzy wiedzą co to
    > szum, MTF itd. :)

    Ja tam bywam zadowolony z komórki, a na ostatnią pracę wziąłem pena z
    superzoomem. Nie chodzi o kategoryczność, a świadomość.

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 15. Data: 2011-02-21 16:32:53
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/02/21 15:34, Janko Muzykant pisze:

    > Jeśli masz jeszcze w planach, to zmień plany. Seria 7/60/550/600d jest
    > dość nieudana z powodu kiepskiej matrycy (ani dynamiki, ani małych
    > szumów, ani rozdzielczości).

    i setki tysiecy ludzi dalo sie na to nabrac Canonowi!!
    i robia zajefajne fotki nawet o tym nie wiedzac ze maja do d. aparaty
    widac nie fotografują tablic kontrolnych i nie brandzluja sie detalami...

    w wikileaks ten spisek juz opisali ?

  • 16. Data: 2011-02-21 16:34:05
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > To nie oglądaj możliwości porównywalnych Nikonów :)

    Jaki model kosztuje tyle samo lub mniej niz 550D i jest lepszy?

    Polon

  • 17. Data: 2011-02-21 16:34:26
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Nie wiem jak tam z odchylanymi wyświetlaczami u konkurencji, bo reszta
    > jest podobna albo lepsza.

    Właśnie mi też jakoś nie przychodzi do głowy model konkurencji łączący
    ww. zalety 60D. Teraz pytanie, czy ktoś koniecznie potrzebuje 14EV na
    matrycy i pogodzi się z wyświetlaczem na stałe, czy wystarczy mu 11EV, a
    bardziej mu się przyda odchylany ekranik.

    --
    Mirek

  • 18. Data: 2011-02-21 16:46:14
    Od: Konrad K <l...@...pl>

    W dniu 2011-02-21 17:22, Janko Muzykant pisze:

    > Ja tam bywam zadowolony z komórki, a na ostatnią pracę wziąłem pena z
    > superzoomem. Nie chodzi o kategoryczność, a świadomość.

    Można się spierać o jakości tych matryc, można zasygnalizować, że są
    kontrowersyjne. Ale od tej świadomości (jak to nazwałeś) do stwierdzeń
    "zmień plany" i "kiepska matryca" moim zdaniem droga jednak daleka :)

  • 19. Data: 2011-02-21 16:47:29
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/02/2011 16:32, KiloSierra wrote:

> [...]
    > i robia zajefajne fotki nawet o tym nie wiedzac ze maja do d. aparaty
    > widac nie fotografują tablic kontrolnych i nie brandzluja sie detalami...

    Takie roztrzasanie 1.2% roznicy w szumach na kanale niebieskim miedzy
    amatorami (bo profi pstrykajacy dla NG i vogue raczej tu nie siedza,
    popraw mnie jesli sie myle;) to takie same roznice, jak 14.1 a 14.2
    sekundy do setki w skodzie fabii. W F1 taka roznica ma cholerne
    znacznie, ale przyslowiowy pan Janek jadacy Skoda fabia do lasu porobic
    fotki po prostu sie brandzluje.

    Kamil

  • 20. Data: 2011-02-21 16:52:51
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    W dniu 2011-02-21 10:54, doomspawn pisze:
    > Witam
    >
    > Mam w planach zakup lustrzanki canon eos 60d, tylko stoje przed
    > dylematem wyboru obiektywu. Oczywiscie chodzi mi o jakis zamiennik kita.
    > Cena? Max 1500-2000, no ale jakby było cos dobrego troche drozej, to tez
    > bym sie zdecydowal. Dobrze jakby miał stabilizacje. No, ale
    > najwazniejsza jest jakosc.
    >
    > Moge prosic o jakies propozycje?

    Tylko obiektywy stałoogniskowe.
    Mówię poważnie.