  • 1. Data: 2011-02-18 16:17:12
    Temat: Pilne pytanie - obiektyw sigma - zakrętka
    Od: Bartek <p...@g...com>

    Witam,
    Proszę o pomoc, obawiam się, że zostałem oszukany przez jeden ze
    sklepów internetowych i muszę się pilnie dowiedzieć, czy jest możliwe,
    że obiektyw sigma ma w firmowym zestawie zakrętkę (od strony body) z
    logo canona? Wydaje mi się to niemożliwe, ale wolę się upewnić przed
    podjęciem bardziej radykalnych działań...
    Rzecz w tym, że wydaje mi się, że obiektyw sprzedany mi jako nowy
    wcale taki nowy nie jest...
    Dzięki i pozdrowienia
    Bartek

  • 2. Data: 2011-02-18 16:23:35
    Temat: Re: Pilne pytanie - obiektyw sigma - zakrętka
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-18 17:17:12 +0100, Bartek <p...@g...com> said:

> [...]
    > liwe,
    > że obiektyw sigma ma w firmowym zestawie zakrętkę (od strony body) z
    Nie jest to możliwe.
    To tak jakbyś poszedł do salonu mercedesa i kupił samochód z kołpakami od Audi.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-02-18 16:35:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > jest możliwe,
    > że obiektyw sigma ma w firmowym zestawie zakrętkę (od

    Nie jest to możliwe, ale weź pod uwagę że (przynajmniej tak
    twierdzisz) to sklep. Co prawda internetowy, ale możliwe że
    sprzedają też "normalnie". Możliwe że dostałeś obietkyw z
    wystawy, w wcześniej po prostu niechcący ktoś podczas
    oglądania zamienił dekle.

    > Rzecz w tym, że wydaje mi się, że obiektyw sprzedany mi
    > jako nowy
    > wcale taki nowy nie jest...

    No właśnie, tu jest mały problem. Bo nawet jeśli jest jak
    napisałem wyżej to i tak powinien już być sprzedany jako
    "powystawowy" i zapewne trochę taniej...
    Reasumując: ja bym chociaż spróbował się dowiedzieć co i
    jak.

  • 4. Data: 2011-02-18 18:18:20
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    PAMIETAJ!
    W przypadku sprzedaży poza siedzbą firmy, a zakup w Internecie do takich się
    zalicza, masz ZAWSZE 10 dni na zwrot towaru BEZ PODANIA PRZYCZYNY.
    Jeśli masz wątpliwości co do pochodzenia lub jakosci obiektywu - skorzystaj
    z tego prawa.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2011-02-18 19:00:07
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-18 19:18:20 +0100, "Marek" <g...@w...pl> said:

> [...]
    > zalicza, masz ZAWSZE 10 dni na zwrot towaru BEZ PODANIA PRZYCZYNY.
    > Jeśli masz wątpliwości co do pochodzenia lub jakosci obiektywu - skorzystaj

    Chyba że ...
    kupił na FV

  • 6. Data: 2011-02-19 09:19:12
    Temat: Re: Re: Pilne pytanie - obiektyw sigma - zakrętka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011, JA wrote:

    > Chyba że ...
    > kupił na FV

    Nic z tych rzeczy.
    Zakup na FV nijak nie implikuje braku praw konsumenckich
    (w odróżnieniu od zakupu "na firmę").

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2011-02-19 10:23:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-19 10:19:12 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Nic z tych rzeczy.
    > Zakup na FV nijak nie implikuje braku praw konsumenckich
    > (w odróżnieniu od zakupu "na firmę").

    Użyłem skrótu myślowego. Konsument najczęściej nie potrzebuje FV.
    Pisząc o fakturze miałem na myśli zakup na firmę.

  • 8. Data: 2011-02-19 20:07:19
    Temat: Re: Re: Re: Pilne pytanie - obiektyw sigma - zakrętka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011, JA wrote:

    > Użyłem skrótu myślowego.

    Wiem - czepiałem się, nie bić ;)

    > Konsument najczęściej nie potrzebuje FV.

    Nie potrzebuje, ale za to często CHCE.
    A powód jest oczywisty - w odróżnieniu od badziewnych termowydruków
    paragonów fiskalnych, faktury na ogół drukowane są jakąś "ludzką"
    metodą co może się przydać na wypadek składania reklamacji :D

    pzdr, Gotfryd