  • 1. Data: 2011-02-21 16:44:50
    Temat: Eizo CG2433WS-BK
    Od: Michał Nitka <m...@g...com>

    Witam,

    szukam monitora 24" z jakością obrazu do obróbki zdjęć i grafiki, ale
    zachowującego sensowne parametry do takich celów jak multimedia, czy
    niezbyt wymagające granie. To będzie luźne hobby/nauka, a nie
    działalność profesjonalna. Po przejrzeniu testów na prad.de i
    flatpanelshd zainteresowałem się Eizo 2433WE-BK. Wygląda mi na niezły
    kompromis między różnymi zastosowaniami i ceną jednak niższą niż Eizo
    ColorEde.

    - Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym monitorem i mógłby się
    podzielić wrażeniami?
    - Jaki kalibrator (nie będący overkillem) polecacie do tego monitora?
    - Jest coś sensowniejszego Eizo w tej klasie cenowej? W ofercie w PL
    widzę wiele 24" Eizo w okolicach 3-4k ale, mało który jest
    przetestowany, a nie chciałbym w ciemno brać czegoś minimalnie
    droższego i pół roku nowszego, bo nie zawsze to znaczy lepszy obraz.

  • 2. Data: 2011-02-21 16:54:13
    Temat: Re: Eizo CG2433WS-BK
    Od: Michał Nitka <m...@g...com>

    On 21 Lut, 17:44, Michał Nitka <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > przetestowany, a nie chciałbym w ciemno brać czegoś minimalnie
    > droższego i pół roku nowszego, bo nie zawsze to znaczy lepszy obraz.

    Przepraszam, mała errata, skontaminowały mi się różne modele z testów:
    miałem na myśli przede wszystkim:
    Eizo Foris FX2431

    a oprócz tego:
    EIzo FlexScan S2433WH-BK
    EIzo FlexScan S2433WE
    EIzo FlexScan S2433WF
    (czy te 3 modele różnią się tylko podstawką, czy to kolejne rewizje
    modelu?).

  • 3. Data: 2011-02-21 21:33:51
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-02-21 17:54, Michał Nitka pisze:

    http://mva.pl/viewforum.php?f=26

    > miałem na myśli przede wszystkim:
    > Eizo Foris FX2431

    To monitor do rozrywki i video.

    > a oprócz tego:
    > EIzo FlexScan S2433WH-BK
    > EIzo FlexScan S2433WE
    > EIzo FlexScan S2433WF
    > (czy te 3 modele różnią się tylko podstawką, czy to kolejne rewizje
    > modelu?).

    Poprawne oznaczenia:
    S2433W - monitor
    FS, E, H, U - podstawy
    -BK, GY - kolor

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 4. Data: 2011-02-21 22:37:10
    Od: Michał Nitka <"michal[dot]nitka[at]gmail[dot]com">

    On Mon, 21 Feb 2011 22:33:51 +0100, Tom01 wrote:

    > W dniu 11-02-21 17:54, Michał Nitka pisze:
    >
    > http://mva.pl/viewforum.php?f=26

    > To monitor do rozrywki i video.

    Tak pisali, ale dobrze, że przypomniałeś, bo porównełem raz jeszcze
    poszczególne obszary i jednak 2433W ma lepsze kolory i responsywność i
    input lag, więc rzeczywiście nie ma sesnu dopłacać za gorszy obraz i
    głośniki.

    Pozostaje pytanie, czym to kalibrować - jest sens kupoważ ich Eizo EasyPix,
    czy da się w tej cenie (700) kupić coś lepszego albo lepiej się
    sprawdzającego z tym monitorem (w sensie, czy ten sam producent spowoduje
    to jaką zaletą, czy to raczej typowy chwyt na sprzedanie akcesorium pod z
    samą marką 2x drożej niż podobnej jakości niebrandowany przez Eizo?).

    --
    Pozdrawiam,
    Michał