  • 31. Data: 2009-10-23 18:59:04
    Temat: Re: wybor lustrzanki.
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    > Znam z autopsji czyjejś. Ładne sformułowanie.
    > Się nie czepiaj ;-)

    Kto? Ja? Ależ wodzu, co wódz!... ;P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C3%B3dz :P

  • 32. Data: 2009-10-25 11:31:00
    Od: "ert" <e...@o...ed>

    konczc temat dzieki za info o pentax kupilem go w euro-agd
    Pentax K-X + DAL 18-55 kit za 2200
    i stwierdzam ze to jest to czego potrzebowalem

    Duze uzyteczne iso , szybkosc ostrzenia (bez live view przy nim jest
    wolniej)
    oddanie kolorow , ladne filmy, ogolna jakosc fotek :) jestem zadowolony
    z przesiadki z Fuji FinePix S6500 fd tym bardziej ze menu rozmieszczenie
    elementow itd
    jest cos jak w fuji wiec mi pasuje osobiscie polecam no ale ja sie nie znam
    :)

  • 33. Data: 2009-10-26 08:20:44
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "ert" <e...@o...ed> napisał w wiadomości
    > konczc temat dzieki za info o pentax kupilem go w euro-agd
    > Pentax K-X + DAL 18-55 kit za 2200
    W takim razie niech stopień Twojego zadowolenia zwiększy się :-) gdyż z powodu
    dużej sprzedaży, Euro podwyższyło już cenę i K-x kosztuje 2296zł.

    > (...) polecam no ale ja sie nie znam
    Napisz w tym wątku krótką recenzję za dwa - trzy tygodnie, może pomożesz komuś w
    wyborze.

  • 34. Data: 2009-10-26 08:26:12
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Matt napisał(a):
    > "Znać z autopsji" to akurat nie jest pleonazm. Poza tym skoro występuje w
    > słowniku j. polskiego, to nie jest raczej błędne użycie.

    Ale już "znać z własnej autopsji" byłoby pleonazmem, a "znać z nie
    swojej autopsji" jak nie pleonazmem, to już na bank oksymoronem. :-)

    --
    Mirek
    P.S. Dobra, kończę już ;-)

  • 35. Data: 2009-10-26 08:53:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    Les pisze:
    > A co do zakupu lustra (JEDNAK) - jakiego wyboru pytający by nie
    > zrobił, to i tak wybierze źle. Nie spotkałem jeszcze kogoś, kto
    > kupiłby swoją pierwszą lustrzankę i był zadowolony. Największy szok

    no to poznaj - mnie. Marek jestem :)
    Marx

  • 36. Data: 2009-10-26 09:20:05
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > no to poznaj - mnie. Marek jestem :)
    > Marx
    Dołączam do grupy. Po prostu trzeba wiedzieć czego się chce i dokładnie
    przyjrzeć się dostępnym modelom i po zakupie jest się zadowolonym. Po co kupować
    coś co nie sprawiałoby radości?

  • 37. Data: 2009-10-26 16:28:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > no to poznaj - mnie. Marek jestem :)
    > Marx

    Ha, ja z powodu nabycia swojej pierwszej lustrzanki to byłem wręcz
    zachwycony :-) Był to Zenit ET, działa do dziś, choć nie robię nim już
    zdjęć. Robię za to zdjęcia Prakticą, która nabyłem pare lat później i też
    byłem zachwycowny. Był jeszcze olympus, w pełni
    zmechanizowanozautomatykizowany, ale mimo że robił niezłe zdjęcia, to nie
    pokochałem go tak jak zenita - za dużo automatyki. Mam jeszcze zenita TTL,
    pare lamp, trochę szkieł - raz na jakiś wszystko to odkurzam i przekładam
    pieczołowicie w pudełkach. MZ-S pentaxa jest regularnie wykorzystywany,
    zwłaszcza do slajdów, czasem (jak nie chce mi się bawić prakitcą) do B&W.
    Jak portret, to tylko MZ-S i podpięte doń SMC M1,7 50 mm.
    A pierwszą cyfrankę, czyli K10D nabyłem półtora roku temu (wcześniej
    hybrydowałem namiętnie) i też jestem bardzo zadowolony. Nawet połowy jej
    możliwości nie wykorzystam pewnie nigdy, ale bardzo ją lubię bo to naprawde
    frajda zobaczyć co wyszło bezpośrednio po pstryknięciu ;-) Jedyna naprawdę
    wkurzająca mnie w niej wada, to to, że przy manualnych obiektywach
    prześwietla i trzeba korygować to, co aparat sam zmierzy - bez sensu, nie
    znalazłem rozwiązania, a nowego firmware pewnie nie będzie. Poza tym jest
    idealna ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 38. Data: 2009-10-26 16:33:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "gebi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ert" <e...@o...ed> napisał w wiadomości
    > W takim razie niech stopień Twojego zadowolenia zwiększy się :-) gdyż z
    > powodu dużej sprzedaży, Euro podwyższyło już cenę i K-x kosztuje 2296zł.

    Ależ sprzedaż była niemal zerowa, to znaczy zamówili 11 sztuk, wszystkie
    czarne, poszły "na pniu" (czyli OK, 100% sukcesu) ale nie moga nadążyć z
    podażą, bo popyt jest dużo większy. Czarne mają mieć lada dzień, a o
    kolorowych nic nie wiedzą - dystrybutor dał ciała i od kilku dni, czyli od
    kiedy pojawiły się w ofercie, stoi jak byk "chwilowo niedostępny". Nie wiem
    tylko, czy to Apollo Electronics olało sprawę, czy żółtki nie przewidziały,
    że Polacy zechcą kupić kilka sztuk ponad "reklamowe" 10 - w każdym razie,
    aparat jest teraz dostępny do 48 h tylko w kolorze czarnym, inne warianty
    niedostępne. A szkoda, sam bym kupił granatowego, bo za kilka dni moja
    połowica ma imieniny, a tak, dostanie coś innego...

    --
    Yogi(n)

  • 39. Data: 2009-10-27 07:37:29
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > (ciach!)
    > Jak portret, to tylko MZ-S i podpięte doń SMC M1,7 50 mm.

    Ahhh... (ciezkie westchniecie z zazdrosci) ;)

> [...]
    > Jedyna naprawdę wkurzająca mnie w niej wada, to to, że
    > przy manualnych obiektywach prześwietla i trzeba korygować

    Patent ze zwieraniem stykow testowales?
    (pewnie tak, ale na wszelki wypadek pytam)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 40. Data: 2009-10-27 07:59:58
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ahhh... (ciezkie westchniecie z zazdrosci) ;)
    SMC-M możesz sobie chyba kupić ;-)