  • Data: 2009-10-26 16:33:53
    Temat: Re: wybor lustrzanki.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gebi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hc3m9f$970$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ert" <e...@o...ed> napisał w wiadomości
    > W takim razie niech stopień Twojego zadowolenia zwiększy się :-) gdyż z
    > powodu dużej sprzedaży, Euro podwyższyło już cenę i K-x kosztuje 2296zł.

    Ależ sprzedaż była niemal zerowa, to znaczy zamówili 11 sztuk, wszystkie
    czarne, poszły "na pniu" (czyli OK, 100% sukcesu) ale nie moga nadążyć z
    podażą, bo popyt jest dużo większy. Czarne mają mieć lada dzień, a o
    kolorowych nic nie wiedzą - dystrybutor dał ciała i od kilku dni, czyli od
    kiedy pojawiły się w ofercie, stoi jak byk "chwilowo niedostępny". Nie wiem
    tylko, czy to Apollo Electronics olało sprawę, czy żółtki nie przewidziały,
    że Polacy zechcą kupić kilka sztuk ponad "reklamowe" 10 - w każdym razie,
    aparat jest teraz dostępny do 48 h tylko w kolorze czarnym, inne warianty
    niedostępne. A szkoda, sam bym kupił granatowego, bo za kilka dni moja
    połowica ma imieniny, a tak, dostanie coś innego...

    --
    Yogi(n)