  • Data: 2009-10-26 16:28:31
    Temat: Re: wybor lustrzanki.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hc3o6u$cpn$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > no to poznaj - mnie. Marek jestem :)
    > Marx

    Ha, ja z powodu nabycia swojej pierwszej lustrzanki to byłem wręcz
    zachwycony :-) Był to Zenit ET, działa do dziś, choć nie robię nim już
    zdjęć. Robię za to zdjęcia Prakticą, która nabyłem pare lat później i też
    byłem zachwycowny. Był jeszcze olympus, w pełni
    zmechanizowanozautomatykizowany, ale mimo że robił niezłe zdjęcia, to nie
    pokochałem go tak jak zenita - za dużo automatyki. Mam jeszcze zenita TTL,
    pare lamp, trochę szkieł - raz na jakiś wszystko to odkurzam i przekładam
    pieczołowicie w pudełkach. MZ-S pentaxa jest regularnie wykorzystywany,
    zwłaszcza do slajdów, czasem (jak nie chce mi się bawić prakitcą) do B&W.
    Jak portret, to tylko MZ-S i podpięte doń SMC M1,7 50 mm.
    A pierwszą cyfrankę, czyli K10D nabyłem półtora roku temu (wcześniej
    hybrydowałem namiętnie) i też jestem bardzo zadowolony. Nawet połowy jej
    możliwości nie wykorzystam pewnie nigdy, ale bardzo ją lubię bo to naprawde
    frajda zobaczyć co wyszło bezpośrednio po pstryknięciu ;-) Jedyna naprawdę
    wkurzająca mnie w niej wada, to to, że przy manualnych obiektywach
    prześwietla i trzeba korygować to, co aparat sam zmierzy - bez sensu, nie
    znalazłem rozwiązania, a nowego firmware pewnie nie będzie. Poza tym jest
    idealna ;-)

    --
    Yogi(n)