  • Data: 2009-10-27 18:16:50
    Temat: Re: wybor lustrzanki.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hc68jm$k5h$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ahhh... (ciezkie westchniecie z zazdrosci) ;)

    Może w przyszłym roku sprzedam, mam do spłacenia kredyt samochodowy ;-)

    > Patent ze zwieraniem stykow testowales?
    > (pewnie tak, ale na wszelki wypadek pytam)

    Nie, nie znam tego patentu. Możesz coś więcej napisać? Kiedyś przeczytałem
    prawie całe pentax.org.pl w poszukiwaniu rozwiązania, dość dużo googlałem i
    nie znalazłem niczego, co zadziałałoby (matówki nie wymieniałem, choć byłem
    tego bliski). W końcu zaczałem robić na tej m-ce tylko na pełnej dziurze i
    jakoś tak zostało ;-)

    --
    Yogi(n)