  • Data: 2009-10-28 09:04:13
    Temat: Re: wybor lustrzanki.
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Może w przyszłym roku sprzedam, mam do spłacenia kredyt samochodowy ;-)

    Zamienie na dwa pokoje z kuchnia i lazienka... ;)

    > Nie, nie znam tego patentu. Możesz coś więcej napisać?

    Gdzies mi cos tam przypadkiem mignelo, jak szukalem
    informacji o wspolpracy K200d z manualami.

    Jesli wierzyc temu watkowi:
    http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=15908&postdays=
    0&postorder=asc&start=0
    to dla M1.7/50 musialbys zaizolowac styk r2 (to jest zdaje sie drugi
    liczac od dolu korpusu)

    Tylko nie bij, jesli nie zadziala. Moglem czegos nie doczytac, albo
    przekrecic.

    pozdrawiam,
    Vituniu.