  • Data: 2009-01-14 09:58:06
    Temat: Re: wybor kompaktu
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Wpompowując do oceanu udusimy ryby i plankton (albo wcześniej zakwasimy) i
    > w ten sposób pozbawimy Ziemię złożonych form życia (podobno fitoplankton
    > jest największym producentem O2. Dużo istotniejszym niż tropikalne lasy).
    > [...]

    A słyszałem ostatnio, że ponoć jeden większy wybuch wulkanu emituje do
    atmosfery wielokrotnie więcej dwutlenku wegla niż wszystkie działania naszej
    cywilizacji przez cały rok... Nie mam mozliwosci zweryfikowania tej
    informacji, ale jeśli to prawda, to całe straszenie dwutlenkiem wegla i jego
    wpływem na ocieplenie klimatu to jedno wielkie bicie piany. Zresztą o tym
    ociepleniu tez powiadają, ze to po prostu naturalne cykle klimatyczne - i
    faktycznie - w czasach Wikingów gdy raczej ludzkość zbyt wielkich ilości CO2
    nie wytwarzała Grenlandia została tak a nie inaczej nazwana ze względu na
    obfitą roslinność porastającą jej brzegi...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)